Avatar billede haha Nybegynder
24. marts 2001 - 14:04 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

e-butik

Søges: ASP kyndig som kan medvirke i at oprette en e-butik
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
24. marts 2001 - 14:06 #1
er er $$$ i det ?
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
24. marts 2001 - 14:10 #2
Ja, er der penge i det??

Skal man lave en e-butik til dig i asp eller hvad??
Avatar billede haha Nybegynder
24. marts 2001 - 14:48 #3
Butikken skal integreres i en hjemmeside som er under konstruktion og der gøres en øko. aftale for ASP arbejde
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
24. marts 2001 - 15:04 #4
du kan lige skrive på bjarke@bekhoj.dk eller icq 37018702
Avatar billede dna Nybegynder
24. marts 2001 - 15:08 #5
Hvorfor kan vi ikke få flere oplysninger !?? Ellers smid en kopi af mailen til dna@nitric.dk også !!

dna
Avatar billede haha Nybegynder
24. marts 2001 - 17:40 #6
E-butikken skal være en del af en hjemmeside og man har tænkt sig at bruge gratis ASP moduler, som findes på internettet.
Har du medvirket i e-butik løsning før (erfaring) så er du måske den rette ?
Avatar billede haha Nybegynder
24. marts 2001 - 19:34 #7
Jeg glemte at sige, at det drejer sig om lønnet arbejde, ikke \"filantropi\" !
Avatar billede smiley2 Nybegynder
24. marts 2001 - 19:37 #8
Kig på www.insane.dk og meld tilbage til mig på smiley@bugz.dk hvis du mener det er noget i den retning du skal bruge.
Avatar billede haha Nybegynder
24. marts 2001 - 19:42 #9
En mulighed er at tage udgangspunt i model og kode i bogen \"Active Server Pages\": Kristian Hansen og Karim Pedersen.
Avatar billede haha Nybegynder
24. marts 2001 - 21:17 #10
Vi er blevet gjort opmærksom på, at bogen
ASP - Active Server Pages (Christoph Wille og Christian Koller) (dansk tekst ligesom den anden)
også indeholder et rigtigt godt modeul til e-butik
Så det må være et godt udgangspunkt
Avatar billede rit Nybegynder
24. marts 2001 - 23:53 #11
Jeg har kigget på koderne i de to bøger:
Active Server Pages - dynamiske web-sider (Kristian Hansen og Karim Pedersen)
og
ASP ActiveServerPages (Christoph Wille og Christian Koller)
Der har man jo det hele (ASP-koder m.m.)
Er det OK at man bygger en komplet løsning på det som man får serveret i de to bøger ?
Avatar billede haha Nybegynder
25. marts 2001 - 01:27 #12
Eksemplerne i de to bøger, som er blevet nævnt kan godt være en del af det man kan kalde kravspesifikation.
Teknisk Forlag har udgivet bogen Active Server Pages (ISBN 87-571-2280-6). Bogen findes på www.tekniskforlag.dk (samt ASP koder). På siderne 221-267 er en e-butik som sælger cd\'er beskrevet, og det svarer helt fint til vores produkt, som er bøger.

IDG har udgivet ASP ACTIV SERVER PAGES (ISBN 87-7843-361-4).
Kap. 24, side 288-300, \"Grundelementerne i en Web-butik\",  er også meget relevant. Se på www.idgforlag.dk

Jeg må lige tilføje, at vi ikke ønsker noget CGI.

CGI
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. marts 2001 - 01:32 #13
haha -> Jeg vil godt lave opgaven, som vi har snakket om over email, men det bliver lavet af bunden fra mig.
Avatar billede haha Nybegynder
07. april 2001 - 00:26 #14
Jeg lukker, kan ikke få en løsning
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
12. juni 2002 - 17:56 #15
lav lige et nyt spørgsmål, jeg har et svar.
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
12. juni 2002 - 18:04 #16