Avatar billede per-nielsen Nybegynder
18. februar 2005 - 13:14 Der er 1 kommentar

Kontrollere download?

Hej, jeg kører i øjeblikket min internetforbindelse på et trådløst netværk. Har jeg på nogen måde for at tjekke, om andre benytter mit netværk, og eventuelt hvilke filer der bliver downloadet via min forbindelse?
Med venlig hilsen
Per Nielsen
Avatar billede timmeren Nybegynder
18. oktober 2006 - 15:30 #1
kender desværre ikke lige et program der kan kontrollere det, eller aflæse.

men du kan logge ind på din router og se hvem den har udstedt ip adresse til, der står ofte også navnet på computeren, så på den måde kan du se om andre har været inde på den eller er !