Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 19:46 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

problem med at sende form til flere mails

jeg har følgende kod fra nettet:
<input type="HIDDEN" name="require" value="afsender_navn;afsender_email"><br>

<form name="formmailler" action="http://www.websup.dk/formmailler.php" method="post">

<input type="HIDDEN" name="url" value="http://www.skruse.1go.dk/tak.htm">

<input type="HIDDEN" name="medsend" value="kamp1;kamp2;kamp3;kamp4">

<input type="HIDDEN" name="emne" value="tipning i cuppen">

<input type="HIDDEN" name="modtager_email" value="sonped@hotmail.com;afsender_email">

Navn: <input type="text" name="afsender_navn" size="20"><br>

Email: <input type="text" name="afsender_email" size="30"><br>

Kamp1: <input type="text" name="kamp1" size="20"><br>
Kamp2: <input type="text" name="kamp2" size="20"><br>
Kamp3: <input type="text" name="kamp3" size="20"><br>
Kamp4: <input type="text" name="kamp4" size="20"><br>
<input type="submit" value="Send">

</form>

Jeg vil gerne at forms indhold bliver sendt til bruger og mig.
Jeg får formens indhold men den bliver ikke sendt til bruger.
hvad gør jeg galt her
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 20:02 #1
<input type="HIDDEN" name="require" value="afsender_navn;afsender_email"><br>

<form name="formmailler" action="http://www.websup.dk/formmailler.php" method="post">

<input type="HIDDEN" name="url" value="http://www.skruse.1go.dk/tak.htm">

<input type="HIDDEN" name="medsend" value="kamp1;kamp2;kamp3;kamp4">

<input type="HIDDEN" name="emne" value="tipning i cuppen">

Navn: <input type="text" name="afsender_navn" size="20"><br>

Email: <input type="text" name="afsender_email" size="30"><br>

<input type="HIDDEN" name="modtager_email" value="sonped@hotmail.com;afsender_email">

Kamp1: <input type="text" name="kamp1" size="20"><br>
Kamp2: <input type="text" name="kamp2" size="20"><br>
Kamp3: <input type="text" name="kamp3" size="20"><br>
Kamp4: <input type="text" name="kamp4" size="20"><br>
<input type="submit" value="Send">

</form>
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 20:15 #2
Hvad er det lige du siger jeg gør galt?
har du bare byttet rækkefølge?
prøver lige det du siger
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 20:21 #3
ja jeg har bare byttet rundt ved ikke om det virker.
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 20:23 #4
det gør det ikke. andre forslag?
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 20:28 #5
<input type="text" name="afsender_email" size="30" onChange="formmailer.modtager_email.value = formmailer.modtager_email.value + this.value">
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 20:35 #6
<input type="HIDDEN" name="require" value="afsender_navn;afsender_email"><br>

<form name="formmailler" action="http://www.websup.dk/formmailler.php" method="post">

<input type="HIDDEN" name="url" value="http://www.skruse.1go.dk/tak.htm">

<input type="HIDDEN" name="medsend" value="kamp1;kamp2;kamp3;kamp4">

<input type="HIDDEN" name="emne" value="tipning i cuppen">

<input type="HIDDEN" name="modtager_email" value="sonped@hotmail.com;">

Navn: <input type="text" name="afsender_navn" size="20"><br>

Email: <input type="text" name="afsender_email" size="30" onChange="formmailler.modtager_email.value = formmailler.modtager_email.value + this.value"><br>

Kamp1: <input type="text" name="kamp1" size="20"><br>
Kamp2: <input type="text" name="kamp2" size="20"><br>
Kamp3: <input type="text" name="kamp3" size="20"><br>
Kamp4: <input type="text" name="kamp4" size="20"><br>
<input type="submit" value="Send">

</form>
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 20:37 #7
virker heller ikke.
kan ikke forstå hvorfor den kode jeg bruger ikke virker.
feltet der bliver skrevet hedder jo afsender_email og det beder jeg den jo også om at sende til.
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 20:39 #8
desuden skal du putte den øverste input indenfor form
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 20:42 #9
den med require? for den virker heller ikke.
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 20:54 #10
<form name="formmailler" action="http://www.websup.dk/formmailler.php" method="post">

<input type="text" name="require" value=""><br>

<input type="text" name="url" value="http://www.skruse.1go.dk/tak.htm"><br>

<input type="text" name="medsend" value="kamp1;kamp2;kamp3;kamp4"><br>

<input type="text" name="emne" value="tipning i cuppen"><br>

<input type="text" name="modtager_email" value=""><br>

Navn: <input type="text" name="afsender_navn" onChange="formmailler.require.value = this.value + ';' + formmailler.afsender_email.value" size="20"><br>

Email: <input type="text" name="afsender_email" size="30" onChange="formmailler.modtager_email.value = 'sonped@hotmail.com;' + this.value ; formmailler.require.value = formmailler.afsender_navn.value + ';' + this.value"><br>

Kamp1: <input type="text" name="kamp1" size="20"><br>
Kamp2: <input type="text" name="kamp2" size="20"><br>
Kamp3: <input type="text" name="kamp3" size="20"><br>
Kamp4: <input type="text" name="kamp4" size="20"><br>
<input type="submit" value="Send">

</form>
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 21:00 #11
den kode stump opretter 5 ekstra tekstbokse, hvori der står noget i 3!
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 21:04 #12
nåja glemte  lige at lave dem hidden igen

du æbdre bare text til hidden ved dem der ikke skal vises
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 21:11 #13
Det er fedt du har tid at hjælpe men den er der ikke helt endnu;-)
med den nye kode ændre jeg vist navn på navne feltet og email feltet, den melder i vært fald fejl på at der ikke står noget og den kalder dem det jeg lige har skrevet i feltet.
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 21:30 #14
<form name="formmailler" action="http://www.websup.dk/formmailler.php" method="post">

<input type="hidden" name="require" value=""><br>

<input type="hidden" name="url" value="http://www.skruse.1go.dk/tak.htm"><br>

<input type="hidden" name="medsend" value="kamp1;kamp2;kamp3;kamp4"><br>

<input type="hidden" name="emne" value="tipning i cuppen"><br>

<input type="hidden" name="modtager_email" value=""><br>

Navn: <input type="text" name="afsender_navn" onChange="formmailler.require.value = this.value + ';' + formmailler.afsender_email.value" size="20"><br>

Email: <input type="text" name="afsender_email" size="30" onChange="formmailler.modtager_email.value = 'sonped@hotmail.com;' + this.value ; formmailler.require.value = formmailler.afsender_navn.value + ';' + this.value"><br>

Kamp1: <input type="text" name="kamp1" size="20"><br>
Kamp2: <input type="text" name="kamp2" size="20"><br>
Kamp3: <input type="text" name="kamp3" size="20"><br>
Kamp4: <input type="text" name="kamp4" size="20"><br>
<input type="submit" value="Send">

</form>
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 21:35 #15
stadig det samme problem:
Formmailler Fejl
Der blev fundet følgende fejl da du forsøgte at sende:
Feltet skruse skal udfyldes.
Feltet krusepedersen@gmail.com skal udfyldes.
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 21:42 #16
Jeg har fjernet linien:
<input type="hidden" name="require" value=""><br>
og nu ser det ud til at virke.
tester lige lidt mere...
takker ydmygt for nu
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 21:46 #17
Okay
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 22:09 #18
Tror faktisk at den bare skal se sådan ud

<form name="formmailler" action="http://www.websup.dk/formmailler.php" method="post">

<input type="HIDDEN" name="require" value="afsender_navn;afsender_email">

<input type="HIDDEN" name="url" value="http://www.skruse.1go.dk/tak.htm">

<input type="HIDDEN" name="medsend" value="kamp1;kamp2;kamp3;kamp4">

<input type="HIDDEN" name="emne" value="tipning i cuppen">

<input type="HIDDEN" name="modtager_email" value="">

Navn: <input type="text" name="afsender_navn" size="20"><br>

Email: <input type="text" name="afsender_email" size="30" onChange="formmailler.modtager_email.value = 'sonped@hotmail.com;' + this.value"><br>

Kamp1: <input type="text" name="kamp1" size="20"><br>
Kamp2: <input type="text" name="kamp2" size="20"><br>
Kamp3: <input type="text" name="kamp3" size="20"><br>
Kamp4: <input type="text" name="kamp4" size="20"><br>
<input type="submit" value="Send">

</form>
Avatar billede sonped Nybegynder
17. februar 2005 - 22:10 #19
Er meget tilfreds med din hjælp, takker meget for hjælpen.
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 22:12 #20
Tak så accepter mit svar og giv mig god karma :D

Hep hey :)
Avatar billede moocher Nybegynder
17. februar 2005 - 22:14 #21
Du spørger bare igen hvis der er mere