Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 00:50 Der er 15 kommentarer

3D chat

Dette vil jeg ikke kale et spg.
Men jeg skal bruge en som kan finde ud af at lave 3d chatte. JEg vil gerne betale for at få den lavet, men der skal mindst være login opret bruger admin og coadmin og ting og rum.
Den som byder det laveste bud for det bedste for chance for at tjene nogle gode penge.
tak
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. marts 2001 - 00:55 #1
hvad ER en 3d chat? ;)

www.fotx.net/NanoQ
Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 00:57 #2
En 3d chat er en chat hvor du kan gå rund og have ting og sådan f.eks. www.tjad.dk og www.n.dk
Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 01:00 #3
hvad laver man inde på den der side du har skrevet der?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. marts 2001 - 01:03 #4
nejnej... det var bare princippet :)
Avatar billede blood Nybegynder
24. marts 2001 - 01:03 #5
xcisisten >> Det er bare hans bruger info :-)
Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 01:04 #6
når ok
Avatar billede jolleberg Nybegynder
24. marts 2001 - 01:32 #7
en chat som N.dk koster omkring 30.000 kr men du siger jo at du gerne vil betale Ik??
Avatar billede a-torsten Nybegynder
24. marts 2001 - 01:36 #8
Hvordan kan man svinge et tal som 30.000 kr ud... Er det overhoved noget du ved noget om..?? Ved du hvor mange timers porgrammering der er i den..??.. nej vel..... Det er jo rene indicier...

Ej nu skal jeg nok stoppe......

-Anders

PS: jeg tror nu at der skal flere penge på bordet for den, da det temlig sikkert har taget programmørene meget tid.. rigtigt meget....
Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 02:16 #9
der skal jo også være lidt prof over det noget kvalitet
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
24. marts 2001 - 02:56 #10
Jeg er MEGET sikker på at en chat som n.dk\'s er betydeligt mere end 30.000!!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
24. marts 2001 - 13:08 #11
Well...
Der skal jo også laves ting rum og figurer !
Alt det grafiske skal du ha\' en grafiker til at lave, hvis du vil prøve at måle dig med N.dk!
Hvis du ikke kender de rigtige folk, så drop det !
Avatar billede maxius Nybegynder
26. marts 2001 - 17:22 #12
jeg har kontaktet Soap som har lavet højhuset på n.dk og opgav en ca. pris på 30.000
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
26. marts 2001 - 17:29 #13
maxius :

Når de har et produkt at lave ud fra er det nok lavere pris, men jeg må indrømme at jeg troede det var dyrere. Det er jo kun 150 timer med en timeløn på sølle 200.

Så arbejder man edderhuggme hurtigt...
Avatar billede jolleberg Nybegynder
01. april 2001 - 12:52 #14
En jeg kender ringede ind til SOAP som har lavet højhuset på N.Dk og det var altså den pris han fik oplyst!

-Jonas

Avatar billede cortz Nybegynder
07. april 2002 - 21:52 #15
hvordan laver man 3d chat