Avatar billede annemariehansen Nybegynder
16. februar 2005 - 17:36 Der er 13 kommentarer

har problemer med min internet

efter jeg har fået msn 7.0  har min pc ..opført sig underlig ..og når jeg går på nette er der ikke nogle problemer med at finde siden ..men hvis jeg skal læse noget på den pågående side.. så kommer den op og siger at jeg har en fej i internet explorer browser . at den er ændre eller ikke understøtter den ...????? har ikk haft problemer før ..hvad gør jeg ..da jeg ikke er en pc haj ..men en almindelig bruger  .så skriv det i et spørg som jeg forstår..på forhånd tak
Avatar billede or.han Nybegynder
16. februar 2005 - 17:48 #1
Var det ikke noget med at der var en fejl i MSN 7 beta? Jeg har hørt om problemet fra mange andre som har været nødt til at formatere...
Avatar billede annemariehansen Nybegynder
16. februar 2005 - 17:58 #2
hej or.han takker for dit svar men ...håber der er andre der ved hvad man kan gør ...kan godt sende en log fil hvis det er nødvendig.på forhånd tak
Avatar billede or.han Nybegynder
16. februar 2005 - 18:03 #3
Hmm det er vel nødvendigt men jeg ved ikke hvordan man tjekker dem. Men jeg kan lige prøve at søge på google om det.
Avatar billede or.han Nybegynder
16. februar 2005 - 18:05 #4
hvad med at prøve at slette det
Avatar billede or.han Nybegynder
16. februar 2005 - 18:08 #5
og installere det igen?
Avatar billede donlon Novice
16. februar 2005 - 18:13 #6
Har du tjekket din PC for spyware/adware og virus ??.
Jeg har selv MSN 7 installeret uden problemer

Men "or.han" forslag er bestemt også en løsning.
Avatar billede annemariehansen Nybegynder
16. februar 2005 - 18:25 #7
hej donlon
jeg har spyware på min pc og virus program ..har ikke problemer med msn 7.0 men efter jeg har fået den er der problemer med min instilling i internet explorer.
Avatar billede donlon Novice
16. februar 2005 - 18:37 #8
>>jeg har spyware på min pc og virus program <<

Hmmm...jeg går ud fra du mener at du HAR, et antispyware/AV prog. på din PC, og har OPDATERET det, og scannet PC'en igennem, og ikke fundet noget suspekt....eller ??

Resten af dit svar forstår jeg ikke !!! - derfor kan jeg ikke svare ...med et seriøst svar ..anyway :-)
Avatar billede annemariehansen Nybegynder
16. februar 2005 - 20:56 #9
hej igen
ja jeg har scanne min pc uden nogle problemer ...og ingen viruser... men har stadigvæk problemet...... er der ingen som kan hjælpe med problemet....???? kan virklig ikke forstå den er så ..*grr*
Avatar billede donlon Novice
16. februar 2005 - 23:13 #10
Jeg har VIRKELIGT svært ved at forstå hvad problemet helt konkret er ....jeg ved ikke om det bare er mig der er lidt "tung" i det, men jeg fatter minus !!

Jeg beklager men jeg trækker mig fra dette spørgsmål, held og lykke
Avatar billede or.han Nybegynder
17. februar 2005 - 11:53 #11
Hvis du fx sletter msn 7 og der ikke er nogle problemer, må det jo være det som er skyld i det.
Avatar billede annemariehansen Nybegynder
17. februar 2005 - 15:03 #12
hej igen
har prøvet at slette msn ..og det hjælper stadigvæk ikke. men never mind ..jeg lukke mit spørgsmål  og takker for hjælpen
Avatar billede annemariehansen Nybegynder
21. februar 2005 - 15:23 #13
Prøver lige at sende en hijackfil - vil nogen kigge på den?

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 15:22:21, on 21-02-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~2\GHOSTS~2.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus 2004 DK\navapsvc.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus 2004 DK\SAVScan.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~2\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZONELABS\vsmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zapro.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\WINDOWS\System32\LVComS.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Anne Marie Hansen\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuardDLBLOCK.CBrowserHelper - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: CNavExtBho Class - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus 2004 DK\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus 2004 DK\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [MMTray] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mm_tray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GhostStartTrayApp] C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] C:\Program Files\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Husk_dag.lnk = C:\Programmer\Husk Dagen 2.3\Husk_dag.exe
O4 - Global Startup: ZoneAlarm Pro.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zapro.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O9 - Extra button: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Adgangforalle.dk fjernbetjening - {0AD5A451-967F-46BD-9F5E-39247D7FC77F} - c:\AdgangForAlle\adgangforalle.exe
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {288C5F13-7E52-4ADA-A32E-F5BF9D125F98} (CR64Loader Object) - http://www.miniclip.com/platypus/miniclipGameLoader.dll
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (ZoneIntro Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/ZIntro.cab32846.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/vso/en-us/tools/mcfscan/1,5,0,4357/mcfscan.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab
O18 - Protocol: cetihpz - {CF184AD3-CDCB-4168-A3F7-8E447D129300} - C:\Programmer\HP\hpcoretech\comp\hpuiprot.dll

Jeg kan godt se, at mit spørgsmål er lidt rodet. Men når jeg klikker på et link for at gå videre på nettet, får jeg siden op: "Denne side kan ikke vises osv.......". Det sker ikke hver gang - men en gang imellem. Måske er det virus?

På forhånd tak!