Avatar billede weiseren Nybegynder
15. februar 2005 - 23:16 Der er 4 kommentarer

Programmering i JAVA - lille projekt med Random Access Fil

Jeg søger nogen der er intresseret i at lave en lille java opgave med noget bubble sort, write to file, search, osv. Rimelig simpelt. Hvis der er nogle intresseret kan i ligge jeres email addreser og så kan jeg sende en job beskrivelse og håbe på et tilbud...

mvh
Weiseren
Avatar billede dsj Nybegynder
15. februar 2005 - 23:50 #1
Det er nok et fåtal her på eksperten, der vil betragte den slags som "simpelt", selvom jeg selv vile være tilbøjelig til at sige det samme :-)

Har du en email man kan skrive til?
Avatar billede weiseren Nybegynder
16. februar 2005 - 09:26 #2
kw@ennovation.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
16. februar 2005 - 15:14 #3
Jeg er intresseret i detaljer om projektet samt at høre om hvad dit budget er. Jeg kan kontaktes på EMAIL: ekim@unifix.org eller MSN: ekimrebyc@hotmail.com , mit CV er at finde på http://www.cybermike.dk

    Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede yaief Nybegynder
16. februar 2005 - 15:55 #4
Jeg er mere interesseret i om det er en studieopgave eller du faktisk vil bruge bubblesort til noget :D Men hvis du er interesseret i at betale, så hvorfor ikke.

jonas at yfu.dk