Avatar billede lbri Nybegynder
14. februar 2005 - 08:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af data fra en webside til en anden

Jeg har 2 websider, den ene med en række knapper, den anden med lige så mange felter.
Jeg har brug for få flyttet data ved klik på en knap på webside A til et felt i en form på webside B.
Er der nogen der kan hjælpe med et forslag til dette?

mvh lasse
Avatar billede steen_hansen Forsker
14. februar 2005 - 08:44 #1
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men prøver:

<input type="text" value="<%=Request.Form("MitFormularfelt")%>">
Avatar billede lbri Nybegynder
14. februar 2005 - 09:09 #2
Problemet er hvordan jeg får adresseret et bestemt felt i en form på en webside (form1.field1.value) ved at klikke på en tekst på en anden webside. Begge websider er åbne samtidigt.
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. marts 2005 - 23:24 #3
Jeg ved ikke hvordan det gøres, når begge vinduer er åbne samtidigt, men normalt laver man det ved at lade et link åbne et nyt vindue, og så kan man bruge Request.QueryString("id"). Kom du nogensinde videre?
Avatar billede lbri Nybegynder
30. marts 2005 - 08:12 #4
Jeg fandt selv ud af det. Fra popup vinduet kan man overføre indtastningen til hovedsiden med denne funktion: 'window.opener.document.FrontPage_Form1.Varelinie9.value = s.value', så det løste mit problem.
Nu ved jeg bare ikke hvordan jeg afslutter denne sag!
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2005 - 09:38 #5
Du skriver en eller anden kommentar, markerer i "Svar" til venstre og sender indlægget.

Derefter markerer du dit eget navn og trykker på knappen "Accepter". Glæder mig du fandt ud af det selv, ked af jeg ikke kunne hjælpe :)
Avatar billede lbri Nybegynder
30. marts 2005 - 09:43 #6
Tak for hjælpen.
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. marts 2005 - 09:43 #7
10-4 :)