Avatar billede sletvar Nybegynder
11. februar 2005 - 20:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ashampoo Winoptimizer platinum suite 2

Jeg er Stofanetkunde i Århus.
Jeg har erhvervet Ashampoo, og vil nu gerne vide om jeg kan optimere min internethastighed med Ashampoo.
Min forbindelse er 1 GB.

Derudover vil jeg da gerne vide om der er nogle gode tips i forbindelse med programmet.

Jeg er lidt i tvivl med nogle af mulighederne i programmet, og har stort set kun brugt "rensedelen" Er der nogle oplagte brugsmuligheder jeg måske har overset i forbifarten, og er der evt en manual på dansk et sted på nettet.

Med venlig hilsen
Sletvar
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 20:15 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 20:18 #2
Du er ny her på eksperten - velkommen til :)

Husk du må ikke oprette samme spørgsmål flere gange.
Du skal nu til at lukke et af dem: lav et svar og accepter eget svar ved at markere dit navn i boksen og klikke på accepter.
Avatar billede sletvar Nybegynder
11. februar 2005 - 20:33 #3
Jeg har nu lukket enslydende spørgsmål i udbyderdelen
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 20:59 #4
Tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 21:01 #5
Du skal huske på at Stofanet er ikke 1 Mbit - det er OP TIL 1 Mbit - forbindelsen er delt, så du kan ikke regne med at hastigheden er i top hele tiden :)

Har du problemer - eller vil du bare gerne have det meste ud af din forbindelse?
Avatar billede sletvar Nybegynder
11. februar 2005 - 21:41 #6
Jeg har ikke problemer, jeg vil gerne have mest muligt ud af min forbindelse, og selvfølgelig mine programmer!
Måske har jeg købt katten i sækken, idet jeg ikke rigtigt forstår, at udnytte mulighederne i Ashampoo, jeg har dog renset ud i det mest åbenbare, og mener da også at mine programmer og min forbindelse kører en anelse bedre.

Kan Ashampoo tuning tols overhovedet bruges sammen med en Stofanetforbindelse?

Og som sagt ville det være rart om der kunne fremtrylles en dansk manual, eller bare noget derhenad.

Det er selvfølgelig en (tanketorsk) 1 Mbit forbindelse jeg har ;o)

Venligst sletvar
Avatar billede sletvar Nybegynder
12. februar 2005 - 11:10 #7
Jeg takker for udpræget god hjælp.

Det var lige hvad jeg havde brug ;o)

Sletvar
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2005 - 11:15 #8
;)