Avatar billede dnx Nybegynder
11. februar 2005 - 13:38 Der er 1 løsning

Hvornår opdatere TDC?

Jeg har fået meddelt at min linie fra Tele2 skulle lukke torsdag den 10/02-2005 og at jeg så ville blive oprettet hos TDC den 11/02-2005 (det er idag).. Men ingen af de 2 ting er sket endnu, så tænkte jeg på om det er normalt? (det skal lige siges at jeg selv har valgt at skifte fra tele2 til TDC)
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 13:43 #1
Hvis du har fået opgivet de to datoer, og din Tele2 linie stadig ikke er lukket bør du kontakte deres kundeservice. Hvis din Tele2 linie ER lukket, og du derimod venter på en reaktion fra TDC bør du ligeledes kontakte dem. Deres tlf. numre:

Tele2 kundeservice: 77 30 10 01
TDC kundeservice: 80 80 80 10 (Internet)