Avatar billede exutable Nybegynder
11. februar 2005 - 04:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Klik to gange for at delete

Hey jeg har en tagwall www.daneshea.com/tagwall.php og den har et admin login hvor man kan delete noget fra tagwallen men denne her delete funktion virker naesten. Den skal klikkes paa en gang og saa skal den klikkes paa igen foer den virker. Er der nogen maade at fikse dette paa?

tagloginconfirm.php

<?
$password = $_REQUEST["password"];
session_register("password");
?>
<style type="text/css">
table {
border-collapse: collapse;
}
td {

border: 1px solid #000;
}
</style>
<?
$id = $_REQUEST["id"];

if($password == "******") {
include("connect.php");

$result = mysql_query("select id, name, email, message, date_format(time, '%a, %H:%i, %c/%e/%Y') as thetime from tagwall order by time desc");

$query = "DELETE FROM tagwall where id=$id";
mysql_query($query);

while ($row = mysql_fetch_array($result)) {
extract($row);
        ?>
    <html>
        <table cellpadding=2>
        <tr><td width=50%>Written By: <? echo "$name"; ?></td></tr>
    <tr><td width=50%>Day/Time/Date: <? echo "$thetime"; ?></td></tr>
    <tr><td width=50%>Email: <? echo "$email"; ?></td></tr>
    <tr><td width=50% height=100 cellpadding=10>Message: <? echo "$message"; ?><br><br><p align=left><a href="http://www.daneshea.com/<? echo "tagloginconfirm.php?id=$id&password=$password"; ?>">Delete</a></td></tr></table><br>
    </html>
    <?
    }
else {
echo "Incorrect Password <a href=http://www.daneshea.com/tagwall.php>Tagwall</a>";
}
?>
Avatar billede exutable Nybegynder
11. februar 2005 - 04:58 #1
Jeg tror det er fordi siden ikke bliver opdateret men hvordan skal jeg faa den til at goere det i tide til at den kan vise at den er vaek?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2005 - 06:39 #2
Byt om på rækkefølgen af dine to kald til MySQL. Når du spørger efter oplysninger, før du sletter, får du jo de gamle data.
Avatar billede exutable Nybegynder
12. februar 2005 - 04:08 #3
Tak du var korrekt!
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2005 - 08:39 #4
Jeg ved det. Jeg har nemlig selv været ramt af det samme en gang. :-)

Men når man lige tænker over det, er det jo logisk nok, at man skal vente med at spørge til man har slettet.
Avatar billede exutable Nybegynder
17. februar 2005 - 04:34 #5
Ja helt klart