Avatar billede assassin Juniormester
10. februar 2005 - 16:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lasat internet 56.6 modem og windows XP

Jeg har hentet drivere fra http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=21618.
Der er en massse programmer med, er der nogen, som kan fortælle mig hvordan de skal bruges.

Mit problem er at i windows XP proff. ser modemet ud som om at det er installeret korrekt, men mit diagnose program fra Lasat siger at modemet er installeret, men der mangler drivere.
Avatar billede foodear Praktikant
10. februar 2005 - 16:22 #1
Avatar billede assassin Juniormester
10. februar 2005 - 18:01 #2
Jeg har prøvet alt det og iflg Windows er alt installeret og klar.

MEN når jeg kører diagnostisteringsprogrammet fra lasat finder den godt nok modemet, men siger at der ikke er installeret nogen drivere til det.

Og når jeg vil køre TDC installations cd, fortæller den at der ikke er noget modem.
Avatar billede foodear Praktikant
11. februar 2005 - 06:36 #3
Har du prøvet om winxp standard 56flex v90 modem driver virker?
Avatar billede assassin Juniormester
11. februar 2005 - 11:29 #4
Jeg prøver lige
Avatar billede foodear Praktikant
11. februar 2005 - 11:55 #5
det kunne også være at dit diagnose program ikke er "gearet" til XP, brug det indbyggede diagnose i XP under dit modemkonfig i kontrolpaneler.
Avatar billede assassin Juniormester
11. februar 2005 - 15:51 #6
Det indbyggede diagnose program i XP finder modemet og har forbindelse til det.
Avatar billede foodear Praktikant
11. februar 2005 - 18:31 #7
Hvad er så problemet ?
Avatar billede assassin Juniormester
11. februar 2005 - 20:18 #8
Problemet er at når jeg kører Lasat eget diagnose program, siger den at der ikke er installeret nogle driver til modemet.

Når jeg kører TDC netplus abonnement, siger den at der ikke er nogle modemoplysninger.

Jeg prøver at ringe til TDC.
Avatar billede assassin Juniormester
16. februar 2005 - 11:54 #9
Jeg har løst problemet ved at der er købt ADSL :-)

Foodear, tak for hjælpen alligevel
Avatar billede foodear Praktikant
16. februar 2005 - 15:19 #10
Selv tak