Avatar billede dillermand Nybegynder
10. februar 2005 - 11:19 Der er 3 kommentarer

pdf.fil

Har en pdf.fil i illustrater hvor jeg skal have et billed ind i som jeg har frit lagt i Photosnyd. Hvordan gemmer jeg denne fritlagte billede, så jeg kan smide den over i pdf filen i illustrator så den ikke laver en baggrundsfarve der er en anden baggrundsfarve end den der er i pdf.filen?
Avatar billede spe Nybegynder
10. februar 2005 - 11:58 #1
Går udfra du ed Photosnyd mener Photoshop?

Gem som psd (Photoshops eget format) hvis du har en af de seneste versioner af Illustrator 10 eller CS(version11)

Ellers gem en Cliipping Path/Fritskrabningskurve i Path/Kurverpaletten og gem som eps.
Avatar billede spe Nybegynder
10. februar 2005 - 11:58 #2
ed=med
Avatar billede dillermand Nybegynder
24. februar 2005 - 14:08 #3
Det hjælper ikke, jeg får stadig en kant rundt omkring billedet når jeg printer ud!