Avatar billede rolli Nybegynder
23. marts 2001 - 09:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afinstalation af en printer fra 2K Server

JaJa man kan ikke bare slette iconet, for win 2000 husker installationen fra tidligere :)

Jeg er vild for at vide hvordan man fjerne en printer driver og de extra tilføjet driver til andre oprativersys.

Hvor sletter men filerne hvis man ikke kan finde dem i \\winnt\\inf(skjult)??? Har søgt efter dem i registy\'et, men kan ikke rigtigt finde dem,

Anyone??
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 09:57 #1
Windows går selv ind og fjerne driverne, men gemme oplysningerne om printeren, dvs. at hvis du instalerer den igen ved windows hvilke drivere osv den skal have fat I.

Det er faktisk ret smart.
Avatar billede rolli Nybegynder
23. marts 2001 - 10:03 #2
Jamen det er jo det jeg vil uden om, da jeg ved en fejl har installeret en Tysk printer driver til win 98/ME???

Den installere jo den hele tiden og det er noget lort og hvad nu hvis jeg ike vil mere share en extra tilføjet printer driver?? Den kan man bare ikke slette :)
Avatar billede svinth Nybegynder
23. marts 2001 - 11:19 #3
Installer en install monitor, se ev.t.:

http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=install+monitor&cn=&ca=10001

og find ud af hvad der sker af filinstallationer når du installerer. Derefter kan du manuelt fjerne filerne, ev.t. fra DOS hvis de er låst af windows.

M.v.h. Svinth
Avatar billede svinth Nybegynder
23. marts 2001 - 11:20 #4
PS, husk hele URL\'en! :).

Svante
Avatar billede rolli Nybegynder
23. marts 2001 - 20:18 #5
Jeg er ikke meget for at installere et 3. part software på en obrativ server :)

Avatar billede rolli Nybegynder
23. marts 2001 - 20:20 #6
Jeg lukker selv denne sag for at forsætte den under Win 2000 spm.
http://www.eksperten.dk/spm/58959
Tak aligevel, men vi må forsøge en anden løsning :)