Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 21:44 Der er 9 kommentarer

Min computer genstarter når jeg går ind i spil?

Hej

Hvergang jeg går ind i et spil og skal til at spille genstarter maskinen. Det er den begyndt med her på det sidste, nogen der ved hvad det kan skyldes?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Rasmus Hansen
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 21:49 #1
Det kan være mange ting.. men du kan starte med at slå automatisk genstart fra og se om det gør nogen forskel.. det gør du ved at højreklikke på denne computer og vælger egenskaber.. trykker på avanceret og i start og genoprettelse trykker du på indstillinger.. her skal du fjerne hak ved genstart automatisk ved fejl.
Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 22:06 #2
selvom jeg har slået det fra så gestarter den alligevel....

nogen andre forslag ?

på forhånd tak...
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 22:07 #3
grafikkortet burde ikke være skyld i at dit system genstarter, men det kunne måske godt være dine ram som er skyld i det.
Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 22:18 #4
ok kender du et program til og teste mine ram ?

på hånd tak...
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 22:23 #5
Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 22:40 #6
hej nu har jeg sta og leget med det der program men det dur ikke for den kan ikke boot disk for når den har lavet den så siger den at setup.exe ikk dur du har ikke et andet program ?

På forhånd tak.....
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 22:45 #7
er det en formatteret diskette? jeg kan godt se om ikke der er et andet program som kan tjekke ram
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 22:46 #8
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
10. februar 2005 - 11:34 #9
Jeg har selv haft samme problem det var et driver problem... men jeg kunne ikke slippe af med det ved afinstallere dem hverken i fejlsikker tildstand eller normal i windows jeg måtte geninstallere windows...

Det er kun når du vil køre d3 spil ikke? men du kan prøv at afinstallere dem og fjeren dit grafikkort unden enhedshåndtering.. det kan måske klare det for dig...

Jeg ved at ATI's kontrolpannel kan finde på at fucke ens grafik driver op du skulle vel ikke have installere dem efter dte begyndte?