Avatar billede kanondreng Nybegynder
08. februar 2005 - 09:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6820

hejsa
skal have sæt min telefon op til mail..
så jeg kan sende og modtage emails på mobilen
har ik manual..
Nogle som har nogle gode links..
Kan ik få den til at virke med det..
er på bar bund
på forhånd tak
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2005 - 09:39 #1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2005 - 09:40 #2
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 09:41 #3
Du skal ikke kigge i manualen.. Kig hos din udbyder af dit tlf abonnement. Der har de sikkert oplysningern!! samt måske en script du bare kan  downloade som order det for dig!
Avatar billede kanondreng Nybegynder
08. februar 2005 - 09:58 #4
de links der
har været inde på hjemmesiden og de under jo kun sonofonmail og compuserve..
er jo telmore jeg har
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2005 - 10:25 #5
Jeg vil give kalp ret i, at du nok nærmere skal finde nogle IMAP oplysninger fra din udbyder.

--
pacroon
Avatar billede kanondreng Nybegynder
08. februar 2005 - 10:50 #6
fordi når jeg har hentet den hos compuserve..
er det jo ik de rigtige pop 3 og smtp indstillinger der passer...
har alle indstillingerne fra min mail derhjemme er jo den der skal på mobil..
og kan godt sætte den op..
er bare at når jeg har sæt det op siger dne der ikke er en gprs sar op på mobilen men det er der jeg har hentet opsætningen på nettet jo...
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 11:04 #7
først skal din tlf kunne komme på nettet.. fx via. wap.
så vælger du en indgående server.. hos mig pop3.mail.dk fordi jeg har teledanmark
så vælger du en udgående server.. her skal du have fat i den hos din udbyder vil jeg gætte på.. hos mig er det sonofon.. så den hedder noget med.. smtp.gprs-connect.dk

og så selfølgelig din email adresse samt password
Avatar billede kanondreng Nybegynder
08. februar 2005 - 11:14 #8
alt det har jeg styr på og det er rigtigt indstillet..
og jeg kan komme på nette med mobilen..
men den siger at jeg ik har gprs abonnement
Avatar billede flim Nybegynder
08. februar 2005 - 11:16 #9
Du skal tilmelde dig GRPS ved din udbyder, og derfra skal du få tilsendt en opsætning på sms.
Avatar billede kanondreng Nybegynder
08. februar 2005 - 12:41 #10
hej
har jeg fået flere gange
men den siger stadig ingen gprs abonnement
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 12:48 #11
har du valgt konto'en til din din email på mobilen? og ellers må du prøve med en anden type forbindelse.. der er jo andet en grps.. mms, internet er der hos telia fx og de kan også bruges
Avatar billede kanondreng Nybegynder
08. februar 2005 - 13:10 #12
hej
har tele2 som udbyder på mail og adsl derhjemme
og har telmore som mobil abonnement
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 13:14 #13
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 13:16 #14
Det ser ikke ud til de fortæller hvad udgående skal være.. så du bliver nød til at forsøge dig med tele2's udegående. Under alle omstændigheder så bør din ingående virke
Avatar billede kanondreng Nybegynder
08. februar 2005 - 13:26 #15
ja prøver når jeg kommer hjem
og den nokia 6820 har de funktioner..
er på bar bund
er på senere