Avatar billede winkler Nybegynder
07. februar 2005 - 18:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny farvepatro

Hej Experter!

Jeg har købt en Cannon Pixma IP3000 og skal have ny farve patroner. Jeg ville bare høre om der er nogen der ved om der sker noget ved at købe en uorginal patrol eller om det bliver noget l...

/Winkler
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. februar 2005 - 21:00 #1
Hvis du køber en uoriginal patron, er der meget gode chancer for at den er ok.

Det samme hvis du køber en genfyldt patron.

Men hvis du selv vil genfylde, skal du regne med en del eksperimenteren, før resultatet er ordentligt.

Og kun en original patron giver dig 100% sikkerhed og garanti.

Men køb endelig en uoriginal patron - prisen er ikke højere end at du kan kassere den, hvis det mod forventning skulle fejle.
Avatar billede winkler Nybegynder
07. februar 2005 - 21:32 #2
Takker. Jeg prøver.

Kom med et svar og du får point.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. februar 2005 - 21:38 #3
Kommer her...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. februar 2005 - 21:39 #4
Du kunne jo også vente til i morgen med at give points - der kunne komme flere kommentarer. Emnet er jo nærmest religiøst for nogen :-)
Avatar billede møller Nybegynder
24. februar 2005 - 16:07 #5
er helt ny,kan nogen vise hvordan jeg skifter patron i en lexmark optra 40 printer
hilsen per
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2005 - 20:07 #6
Jeg har søgt noget, men kan ikke finde oplysninger om Optra Color 40.

Men så vidt jeg husker, er der et lille håndtag på blækpatronen, man skal rejse op og hive i. Så smutter den ud af sig selv...