Avatar billede wraper Nybegynder
07. februar 2005 - 14:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tvungen scrollbar

Jeg har et problem på www.hardstyler.net

Jeg har en fin side (sys jeg selv) men der er det problem at siden (som er centreret i min CSS kode) rykker sig nårdu skifter mellem blog og andre sider, fordi nogen har scroll og andre ikke

Kan jeg ikk "tvinge" en scrollbar ind på de andre sider?
Avatar billede freud Nybegynder
07. februar 2005 - 16:27 #1
mit forslag vil være at du gør følgende

- sæt tabel højden til 100 % ( måske lidt mindre så du bibeholdet kanten i top

- lav en iframe til indholdet

- via css, tilføj følgende for at scrollbaen forsvinder  Body{Overflow: Auto}
Avatar billede wraper Nybegynder
07. februar 2005 - 19:34 #2
Ellers tak, jeg kører med ASP includes, skal ikk bruge iframes!
Avatar billede freud Nybegynder
07. februar 2005 - 21:00 #3
- wraper

ja men undskyld at jeg kom med et forslag.........

hvad angår iframes så er det da ikke noget problem med iframes
Avatar billede wraper Nybegynder
08. februar 2005 - 08:07 #4
Nej ved jeg godt, men jeg bryder mig ikk om dem mere.. bare en principsag!
Avatar billede kimdolleris Nybegynder
08. februar 2005 - 21:12 #5
hvad med body{overflow: scroll;} .. nu kan jeg ikke lige huske om det kommer både horizontalt og vertikalt, men prøv..
Avatar billede wraper Nybegynder
09. februar 2005 - 08:23 #6
Kan du uddybe det lidt?
Avatar billede kimdolleris Nybegynder
09. februar 2005 - 10:08 #7
i din css eller i din <head> i selve html/asp-dokumentet evt:

<style type="text/css">
body {
overflow:scroll;
}
</style>
Avatar billede Martin-Arhhh Nybegynder
25. december 2011 - 17:21 #8
Kim, den der løsning laver scrollbarer i alle tables på siden.