Avatar billede trim Praktikant
05. februar 2005 - 19:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lus i forbindelsen

Når jeg spiller online falder forbindelsen fra med mellemrum og når jeg hører streaming radio på winamp kan jeg se bufferen står og kører op og ned fra 0-100 normalt kører den 100 rent kontinuerligt. Jeg har opdateret routeren Cisco 677 jeg har scannet min comp totalt, nogle der kan gætte fejlen?
Begge de grønne lamper lyser som de skal på routeren uafbrudt. Vil være meget ked af at skulle geninstallere windows. Cybercity siger at routeren er ok (skal amn tro dem)
Avatar billede trim Praktikant
05. februar 2005 - 19:04 #1
kan også se at forbindelsen falder under almindelig browsing med mellemrum, dvs kan være hver 20. min
Avatar billede trim Praktikant
05. februar 2005 - 19:37 #2
åbner et nyt med flere points