Avatar billede djskater Nybegynder
05. februar 2005 - 11:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i om min site?

Hej.,.. jeg ville bare lige vide hvad i syntes om denne site:
Http://www.unsustained.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. februar 2005 - 11:57 #1
første indtryk er at siden er meget mørk, og at skrifttypen er i dårlig kontrast til baggrundene...

overvej at lave teksten hvid, tror jeg vil være bedre så man undgår at knibe øjnene sammen for at læse hvad der står!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2005 - 12:03 #2
"Graphical plaesure with a twist of lemon flawor"

Da der jo ikke er smag på en hjemmeside savner jeg den grafiske citronsmag - lige nu kan jeg kun se rådne sorte citroner....
Avatar billede djskater Nybegynder
05. februar 2005 - 12:04 #3
he he... hmmm.. det med teksten... på min pc, kan den ses helt tydeligt...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2005 - 12:07 #4
Ja den er tydelig nok - men hvad betyder det så?
"Graphical plaesure with a twist of lemon flawor"  -  forventer noget andet end en mørk side når jeg læser det.
Avatar billede djskater Nybegynder
05. februar 2005 - 12:15 #5
altså... det ve jeg ikke helt.. det var bare en ide jeg fandt på en side en dag jeg surfede rundt?....
Avatar billede apo Praktikant
05. februar 2005 - 12:25 #6
Hjemmesiden minder om en kirkegård indhyldet i tåge... *Creepy*

Når jeg har siden åben, venter jeg at zombierne kommer kravlende ud af skærmen hvert øjeblik det skal være :-D

Egentlig en fed renæsance-effekt, hvis du havde lavet et horror site, men det er vel ikke tilsigtet? Der er lidt 'Sleepy Hollow' over sitet, ret fedt hvis sitets tema gik i den retning.

Jeg kan heller ikke finde citrontræerne :-/

Apo
Avatar billede apo Praktikant
05. februar 2005 - 12:27 #7
P.S. 'Flawor' staves 'flavor' ;-)

Apo
Avatar billede djskater Nybegynder
05. februar 2005 - 12:28 #8
he he... ja det er måske lidt kedeligt i farverne, Men den måde kan jeg vel bare lide det... tror jeg :P
Avatar billede apo Praktikant
05. februar 2005 - 12:40 #9
djskater > Jeg synes egentlig ikke at farverne er kedelige, hvis temaet f.eks. var vampyrer, den mørke middelalder o.lign.

Normalt ville jeg synes at designet var for dystert, og derfor skynde mig videre til et andet site (jeg er ikke til det mørke og okulte)... Men hvis jeg ser på selve den effekt du har skabt, synes jeg faktisk at det er ret fedt lavet, og kan egentlig godt lide det - Der mangler bare lidt billeder af Grev Dracula og resten af følget ;-)

Du har skabt et unikt design (jeg har ihvertfald aldrig set noget lignende på nettet), og man bliver overrasket når man besøger sitet, især fordi det er det sidste man forventer at se på en hjemmeside :-)

Apo
Avatar billede djskater Nybegynder
05. februar 2005 - 12:46 #10
Okay... he he.. takker...
Avatar billede djskater Nybegynder
05. februar 2005 - 18:02 #11
tak alle sammen...