Avatar billede urup Nybegynder
03. februar 2005 - 17:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bip tone til en Siemens telefon

Jeg har en siemens telefon som har en stor fejl
Alle bip/ringe toner er stigende og det er træls når man bare vil have 2 bip når der kommer sms så kan man nemlig ikke høre den

Jeg har selv for mange år siden haft samme problem og lavede dengang en tone der startede med en pause på 3 sek og derefter 2 høje BIP
Er der en der kan lave sådan en tome til mig eller hvordan laver jeg sådan en
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. februar 2005 - 17:59 #1
Man kan i en S55 under ringe indstillinger vælge Til, Fra og BIP. Min står til BIP, jeg har ikke dit problem......
Avatar billede urup Nybegynder
08. februar 2005 - 20:37 #2
Det dur ikke...det kan man slet ikke høre
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. februar 2005 - 21:21 #3
Til en S55 kan man hente nogle standart ringetoner, prøv dem: http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_21219_rArNrNrNrN_prodId%3A15784,00.html#Ringtones,%20Games%20and%20more
Avatar billede urup Nybegynder
16. februar 2005 - 23:34 #4
Der er jo ingen af den der starter md en pause og derefter bare giver 2 bip
Avatar billede urup Nybegynder
19. februar 2005 - 08:38 #5
Lukket