Avatar billede mnx Nybegynder
03. februar 2005 - 17:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

S-video stik giver kun sort hvid output

hallojsa :)

jeg har lige været nede i byen for at købe et s-video stik, så jeg kan se film på mit fjernsyn.
jeg kommer hjem og sætter skidtet i.
men det eneste jeg umiddelbart kun kan gøre, er at se sort/hvid, og kun kører med en skærm.. jeg vil meget gerne ha sat det op til 2 skærme (pc skærm (primær) og tv (sekundær) og så med farver ;)
jeg har et 28" sony tv, med et par SCART-stik porte.
og et GeForce 3 TI200..

kan i hjælpe ?:$
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. februar 2005 - 18:51 #1
jeg havde samme problem da jeg satte min bærbar til mit lille fjernsyn. Så var jeg inden i skærm opsætningen og sætte "bit" mener jeg det var. Men højre klik på skrivebordet og engenskaber og så inden under dine skærme der skulle du kunne gøre begge ting som du ville.
Avatar billede mnx Nybegynder
03. februar 2005 - 18:59 #2
ehm, har jeg prøvet.. men fik det ikek til at du..

jeg bruger nvidias drivere..
hvis du har en meget specifik udtalelse, ville det være super :)
Avatar billede c-holst Novice
03. februar 2005 - 19:38 #3
geforce 3 serien, er ikke lige som de andre geforce kort hvad det angår.
prøv tv-tool

www.tvtool.de

Du skal vælge pal b og svideo

ellers skal jeg nok forsøge at hjælpe dig
Avatar billede mnx Nybegynder
03. februar 2005 - 20:37 #4
super nice, nu er det installeret, men fatter umiddelbart ikke det vildt store af det :)
så lidt hjælp kunne være super nice !
Avatar billede mnx Nybegynder
03. februar 2005 - 21:41 #5
har du eventuelt en msn c-holst
det er nemmere at forklare det der ?:$
Avatar billede c-holst Novice
04. februar 2005 - 13:07 #6
må så blive mandag aften efter 2100. Så kan jeg lige nå at forberede mig lidt
carsten_holst@hotmail.com
Avatar billede mnx Nybegynder
04. februar 2005 - 15:00 #7
det siger vi...
tak for det.
du er addet :)
Avatar billede c-holst Novice
04. februar 2005 - 19:10 #8
Dejligt at høre, at du fik det op at køre