Avatar billede tatranky Nybegynder
03. februar 2005 - 11:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Upload af mpeg fil

jeg har et problem med mit upload script... jeg prøver at uploade en fil ved navn styrt.mpeg eller zuk.avi men det er som om den ikke vil med til det... prøver jeg med en anden fil type uploader den fint... har testet *.jpg  *.mp3 *.txt

koden ser sådan ud:

$fra = $_FILES['upfile']['tmp_name'];
$titel = $_REQUEST['titel'];
$beskrivelse = $_REQUEST['beskrivelse'];
$fil_stoerrelse = filesize($fra)/1024; //i kb
$bruger = $tjek_user;
$dato = date("Y-m-d H:i:s");

$type = strtolower(end(explode(".", $_FILES['upfile']['name'])));
$mappe = "../videogalleri/filer/";

$navn = date("Y-m-d-H-i-s");
$sti =  "filer/".$navn. ".".$type;
$til = $mappe . $navn . "." . $type;

include("../scripts/connect_mysql.php");
$insert = mysql_query("INSERT INTO video SET navn='$titel', beskrivelse='$beskrivelse', bruger='$bruger', dato='$dato', sti='$sti', stoerrelse='$fil_stoerrelse'");

move_uploaded_file($fra, $til);

if(!$insert){
            echo "der skete en fejl under uploa'dning af filen";
        } else {
            echo "Filen er uploaded";
        }
Avatar billede mahuni Nybegynder
04. februar 2005 - 12:06 #1
Kan det ikke have noget at gøre med at filerne er for store, og derfor bliver der timeout på scriptet?

En mulighed...
Avatar billede tatranky Nybegynder
05. februar 2005 - 16:18 #2
lukker spørgsmålet