Avatar billede maped Nybegynder
01. februar 2005 - 21:03 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

tjek af hijackthis log

Er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med denne hijackthis log, så vil jeg blive meget glad.
Avatar billede maped Nybegynder
01. februar 2005 - 21:04 #1
Logfile of HijackThis v1.99.0
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
c:\Program Files\ArGo Software Design\Mail Server\mlsrvnt.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\virtualhost32.exe
C:\Program Files\Qlpvm\Omnmqp.exe
C:\WINDOWS\System32\ptiiuxezuzo.exe
C:\WINDOWS\System32\Realplaysvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\WINDOWS\system32\defragfatx.exe
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
C:\Documents and Settings\martin\Skrivebord\hijack\hijack.exe
C:\WINDOWS\system32\ftp.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
O1 - Hosts: 255.255.255.255 ar.atwola.com atdmt.com avp.ch avp.com avp.ru awaps.net ca.com dispatch.mcafee.com download.mcafee.com download.microsoft.com downloads.microsoft.com engine.awaps.net f-secure.com ftp.f-secure.com ftp.sophos.com go.microsoft.com liveupdate.symantec.com mast.mcafee.com mcafee.com msdn.microsoft.com my-etrust.com nai.com networkassociates.com office.microsoft.com phx.corporate-ir.net secure.nai.com securityresponse.symantec.com service1.symantec.com sophos.com spd.atdmt.com support.microsoft.com symantec.com update.symantec.com updates.symantec.com us.mcafee.com vil.nai.com viruslist.ru windowsupdate.microsoft.com www.avp.ch www.avp.com www.avp.ru www.awaps.net www.ca.com www.f-secure.com www.kaspersky.ru www.mcafee.com www.my-etrust.com www.nai.com www.networkassociates.com www.sophos.com www.symantec.com www.trendmicro.com www.viruslist.com www.viruslist.ru www3.ca.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft IT Update] spoolsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Pop-Up Stopper] "C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update] virtualhost32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinXP] C:\WINDOWS\plugin1.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinXPHome] C:\WINDOWS\plugin2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [caeCL8Jq] C:\WINDOWS\catgvv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Qztid] C:\Program Files\Qlpvm\Omnmqp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Admanager Controller] C:\Program Files\Admanager Controller\AdManCtl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dJPHTWMOYH] C:\WINDOWS\System32\zwkqlykk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsofts media] Realplaysvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows DLL Loader] C:\WINDOWS\system32\defragfatx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update Agent ] wupdclt32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft IT Update] spoolsvc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Update Agent ] wupdclt32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Update] virtualhost32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [dJPHTWMOYH] C:\WINDOWS\System32\zwkqlykk.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsofts media] Realplaysvc.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [SpybotSnD] "C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SpybotSD.exe" /autocheck
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft IT Update] spoolsvc.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OEM32 Tools] sres32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WinXP] C:\WINDOWS\plugin1.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WinXPHome] C:\WINDOWS\plugin2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft update] virtualhost32.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: ArGoSoft Mail Server - ArGo Software Design - c:\Program Files\ArGo Software Design\Mail Server\mlsrvnt.exe
O23 - Service: Windows Update Service - Unknown - C:\WINDOWS\System32\muamgrd.exe (file missing)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. februar 2005 - 21:25 #2
Jeg kigger lige på den ..
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2005 - 21:26 #3
tonny ->smut lige på altme (sorry for spam)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. februar 2005 - 21:29 #4
Der er en del vira i loggen, så jeg synes lige så godt vi kan lade en virusscanner tage det den kan før vi renser loggen.

Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.

Så skal du genstarte pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart.

---------------------------------------
Så kører du engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Åbn en stifinder og slet filen:
C:\windows\system32\drivers\etc\hosts

Genstart normalt og kom med en ny log
Avatar billede maped Nybegynder
01. februar 2005 - 21:30 #5
ok det gør jeg
Avatar billede maped Nybegynder
01. februar 2005 - 22:38 #6
pyha det tog lang tid, men her er en ny log

Logfile of HijackThis v1.99.0
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\mpxvnmvbrgnp.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
c:\Program Files\ArGo Software Design\Mail Server\mlsrvnt.exe
C:\Documents and Settings\martin\Skrivebord\hijack\hijack.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
O1 - Hosts: 255.255.255.255 ar.atwola.com atdmt.com avp.ch avp.com avp.ru awaps.net ca.com dispatch.mcafee.com download.mcafee.com download.microsoft.com downloads.microsoft.com engine.awaps.net f-secure.com ftp.f-secure.com ftp.sophos.com go.microsoft.com liveupdate.symantec.com mast.mcafee.com mcafee.com msdn.microsoft.com my-etrust.com nai.com networkassociates.com office.microsoft.com phx.corporate-ir.net secure.nai.com securityresponse.symantec.com service1.symantec.com sophos.com spd.atdmt.com support.microsoft.com symantec.com update.symantec.com updates.symantec.com us.mcafee.com vil.nai.com viruslist.ru windowsupdate.microsoft.com www.avp.ch www.avp.com www.avp.ru www.awaps.net www.ca.com www.f-secure.com www.kaspersky.ru www.mcafee.com www.my-etrust.com www.nai.com www.networkassociates.com www.sophos.com www.symantec.com www.trendmicro.com www.viruslist.com www.viruslist.ru www3.ca.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Pop-Up Stopper] "C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinXP] C:\WINDOWS\plugin1.exe
O4 - HKLM\..\Run: [caeCL8Jq] C:\WINDOWS\catgvv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Admanager Controller] C:\Program Files\Admanager Controller\AdManCtl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dJPHTWMOYH] C:\WINDOWS\System32\jbopp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update Agent ] wupdclt32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Update Agent ] wupdclt32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [dJPHTWMOYH] C:\WINDOWS\System32\jbopp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OEM32 Tools] sres32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WinXPHome] C:\WINDOWS\plugin2.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: ArGoSoft Mail Server - ArGo Software Design - c:\Program Files\ArGo Software Design\Mail Server\mlsrvnt.exe
O23 - Service: Windows Update Service - Unknown - C:\WINDOWS\System32\muamgrd.exe (file missing)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. februar 2005 - 22:56 #7
Genstart pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart.

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, slet mapper og filer listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O1 - Hosts: 255.255.255.255 ar.atwola.com atdmt.com avp.ch avp.com avp.ru awaps.net ca.com dispatch.mcafee.com download.mcafee.com download.microsoft.com downloads.microsoft.com engine.awaps.net f-secure.com ftp.f-secure.com ftp.sophos.com go.microsoft.com liveupdate.symantec.com mast.mcafee.com mcafee.com msdn.microsoft.com my-etrust.com nai.com networkassociates.com office.microsoft.com phx.corporate-ir.net secure.nai.com securityresponse.symantec.com service1.symantec.com sophos.com spd.atdmt.com support.microsoft.com symantec.com update.symantec.com updates.symantec.com us.mcafee.com vil.nai.com viruslist.ru windowsupdate.microsoft.com www.avp.ch www.avp.com www.avp.ru www.awaps.net www.ca.com www.f-secure.com www.kaspersky.ru www.mcafee.com www.my-etrust.com www.nai.com www.networkassociates.com www.sophos.com www.symantec.com www.trendmicro.com www.viruslist.com www.viruslist.ru www3.ca.com
O4 - HKLM\..\Run: [WinXP] C:\WINDOWS\plugin1.exe
O4 - HKLM\..\Run: [caeCL8Jq] C:\WINDOWS\catgvv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Admanager Controller] C:\Program Files\Admanager Controller\AdManCtl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dJPHTWMOYH] C:\WINDOWS\System32\jbopp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update Agent ] wupdclt32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Update Agent ] wupdclt32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [dJPHTWMOYH] C:\WINDOWS\System32\jbopp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OEM32 Tools] sres32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WinXPHome] C:\WINDOWS\plugin2.exe
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O23 - Service: Windows Update Service - Unknown - C:\WINDOWS\System32\muamgrd.exe (file missing)

---------------------------------------
Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Brug af Start->Søg.
Klik på "Alle filer og mapper"
Klik på "Avancerede indstillinger"
Sæt flueben i de tre øverste.
Mapper:
C:\Program Files\Admanager Controller

Filer:
C:\WINDOWS\plugin1.exe
C:\WINDOWS\plugin2.exe
C:\WINDOWS\catgvv.exe
C:\WINDOWS\System32\jbopp.exe
C:\WINDOWS\System32\wupdclt32.exe
C:\WINDOWS\System32\sres32.exe
C:\WINDOWS\System32\muamgrd.exe

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede maped Nybegynder
01. februar 2005 - 23:36 #8
tonnybrandt> jeg kan ikke finde de filer du nævner, jeg har husket dette her:

Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Brug af Start->Søg.
Klik på "Alle filer og mapper"
Klik på "Avancerede indstillinger"
Sæt flueben i de tre øverste

men her er en ny log.

Logfile of HijackThis v1.99.0
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\logonui.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
c:\Program Files\ArGo Software Design\Mail Server\mlsrvnt.exe
C:\Programmer\FireTrust\MailWasher Pro\MailWasher.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\martin\Skrivebord\hijack\hijack.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.google.dk/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Pop-Up Stopper] "C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\npjpi142_05.dll
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: ArGoSoft Mail Server - ArGo Software Design - c:\Program Files\ArGo Software Design\Mail Server\mlsrvnt.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. februar 2005 - 00:11 #9
Jeg må hellere få skrevet ind i min skabelon at HiJackThis faktisk forsøger at slette filerne, så derfor er det ikke sikkert at der overhovedet ER noget at slette. I dette tilfælde fik HiJackThis åbenbart lov at slette alle filerne og det er derfor du ikke kan finde filerne.

Men du fik det hele med i første forsøg, så loggen er ren.

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelses filerne. Deaktiver systemgendannelse  - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.
(klik start | indstillinger | kontrolpanel | system, fanebladet systemgendannelse)

Du kan evt installere nogle af programmerne i spywarefri pakken..de er alle små, konflikter ikke og er meget effektive mod snavs af den slags du lige har været angrebet af.

Specielt anbefaler vi Spybot,spywareblaster, IE-Spyad og spywareguard.
Se mere i "pakken" her
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede maped Nybegynder
02. februar 2005 - 00:16 #10
Det vil jeg se nærmere på, også vil jeg gerne sige mange tusind tak, for den hurtige hjælp.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. februar 2005 - 00:25 #11
Velbekomme og takker for point :)