Avatar billede clausb Nybegynder
01. februar 2005 - 19:18 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Dansk tale på Medion PNA 150

Hej ..

Nogen der ved hvordan man får denne navigator til at TALE dansk ?

De skulle den jo angiveligt kunne .... ???

/claus
Avatar billede mtj111 Novice
11. februar 2005 - 19:48 #1
Hej

Jeg har også selv en Medion.
Kan det tænkes at under installationen af kortprogrammet til den "store" computer, vælger du engelsk, på første skærmbillede af guiden???

Hilsen Michael
Avatar billede mtj111 Novice
24. april 2005 - 21:07 #2
På tide at få afsluttet?
Avatar billede n_nyvang Nybegynder
26. marts 2006 - 00:33 #3
Det har ikke noget med kort installationen. Det er selve systemet der skal opgraderes. Et direkte link til denne har jeg desværre ikke, men man får den gratis tilsendt hvis man kontakter Medions hotline.