01. februar 2005 - 16:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opkaldsforbindese problemer

Har opgraderet til Xp sikke problemer, min internetforbindelse driller enten kan jeg ikke komme på eller jeg bliver smidt ag efter kort til, hvor jeg får følgende fejl

> fejl 651. Modemet eller en anden forbildelseenhed har rapporteret en fejl.<

Mit isdn kort er et Jensen pci indstikskort, jeg har hentet nye driver til det da dem der var med til kortet ikke var signeret til xp. Jeg har for ikke jeg ved hvor mange gange lavet en ny forbindelse. Jeg er på bar bund med så sig alt hvad har prøvet. Forbindelsen virker når jeg slukker pc næste gang jeg skal på virker det ikke igen.
Jeg bliver smidt af med meddelelse om

<Forbindelsen til Cybercity mislykkes opret en ny forbindelse.>

Hilsen Erik
01. februar 2005 - 16:30 #1
Det kan være jeg forsvinder og skal genstarte for at komme på igen
02. februar 2005 - 14:03 #2
Har løst problemet et defedt kabel fra pci kortet til isdn box :-))))))