Avatar billede htmlkongen Novice
01. februar 2005 - 13:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Guide til XP

Jeg leder efter en manual (illustreret) hvordan man sætter XP op til alm 56 K.... Jeg har kun kabel og en CD med kodeord.... Hvordan gør jeg... Manual :)
Avatar billede rebecca Novice
01. februar 2005 - 14:48 #1
Du gør som med win 98 osv. forskellen ligger blot i at i xp skal modemet været tændt når du starter pc'en eller bliver det ikke registret
Avatar billede htmlkongen Novice
01. februar 2005 - 16:49 #2
Så når modemmemet er slået til i tlf ledning og og strøm så burde det virke efter en installation... Hvad nu hvis det er en bærbar?
Avatar billede rebecca Novice
01. februar 2005 - 19:44 #3
ja det er korrekt
Avatar billede rebecca Novice
02. februar 2005 - 00:07 #4
Vil mene det er det samme men hvis der er indbygget modem i den bærbare slipper du jo for at skulle tænde det :o)
Avatar billede htmlkongen Novice
03. februar 2005 - 10:59 #5
Det er fordi at telefon forbindelsen er optaget og den ser ud til at være koblet op på bærbar, men ingen internet :(
Avatar billede rebecca Novice
03. februar 2005 - 23:08 #6
Hvis jeg forstår dig ret er det når du prøver at gå på nettet med den bærbare at telefonen melder optaget men at du ikke får forbindelse til nettet er dette korrekt? hvis ja prøv at gå opsætningen igennem telefon nummer til udbyder osv.
Avatar billede rebecca Novice
03. februar 2005 - 23:12 #7
Avatar billede htmlkongen Novice
04. februar 2005 - 09:30 #8
Ja korrekt. Det er sådan det er :S - men det var sådan en guide jeg ledte efter..

Smid et svar rebecca ;)
Avatar billede rebecca Novice
04. februar 2005 - 11:20 #9
kommer her :o)
Avatar billede htmlkongen Novice
04. februar 2005 - 11:55 #10
Thanks ;)