Avatar billede ejensen Nybegynder
01. februar 2005 - 08:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad får jeg med i Tiscali Highway's startpakke

Jeg overvejer at skifte til Tiscali Highway - det er sådan lidt med økonomi og forbrug at gøre :)

Men hvad får jeg egentlig med i deres startpakke.
Jeg har en iBook, og en "Apple Airport Express Base Station m/AirTunes". Er det noget jeg bare kan plugge til, og så er jeg mere eller mindre på. Eller skal jeg ud og have en speciel router og i givet fald hvilken.
Jeg er jo ikke specielt interesseret i at det bare er et USB-modem jeg får med i pakken, da jeg jo ikke kan bruge det særlig smart med en bærbar.

Håber der er nogen der kan give mig et bedre svar end jeg fandt på Tiscali's FAQ :)
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2005 - 18:25 #1
Du får et "alm" adsl modem med fra dem, så der kan du sætte dit accesspoint. (ooplysning faktisk taget fra deres egne oplysninger her. http://www.tiscali.dk/consumer/highway/installation.php?PHPSESSID=fbe3bf653d9e3acea566badb3ad48a17)
Avatar billede ejensen Nybegynder
02. februar 2005 - 07:51 #2
jaja - der kan man bare se hvad man får ud af at kigge ordentlig efter :)

Tusind tak - det var lige hvad jeg skulle bruge.