Avatar billede legomobilen Nybegynder
31. januar 2005 - 21:12 Der er 7 kommentarer

Begrænse hastighed på LAN

jeg mangler et program til at begrænse hastighed på LAN, ikke internet. Der er mange der siger at netlimiter kan, men kan ikke få det til at virke... er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2005 - 22:02 #1
hvorfor vil du begrænse hastigheden på Lan? du kan bare sætte strart ip og slut ip, også sige hvad begrænsningen er så klare den det.
Avatar billede legomobilen Nybegynder
31. januar 2005 - 22:07 #2
fordi at mange der sidder og henter på den gør den langsom især inde i spil
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2005 - 22:14 #3
så skal du lave en start ip og en slut ip også sige hvor meget den må bruge, men du skal lige være opmærksom på at så skal netlimiter på alle computere, det er ikke nok at ligge det på 1.
Avatar billede legomobilen Nybegynder
31. januar 2005 - 22:16 #4
hvordan laver jeg det der start IP ??
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2005 - 22:17 #5
Du kan jo begrænse en hel range af ip-adresser!.
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2005 - 22:17 #6
aghhh fik lige blandet 2 programmer sammen, jeg tænkte på www.bandwidthcontroller.com
Avatar billede legomobilen Nybegynder
31. januar 2005 - 22:19 #7
jeg må prøve om de giver bonus