Avatar billede 5floor Nybegynder
31. januar 2005 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RAM til IBM X31

Hej.
Jeg skal have 256MB ekstra til min IBM X31, men er i tvivl om hvilke jeg skal smide i.
Ser man på fx. edbpriser.dk under tilbehør til X31, da koster 256MB 550,- (er for øvrigt PC2700, og X31'eren kan max tage PC2100?).
En Kingston 256MB PC2100 RAM koster 293,- (http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96950) og tvivlen er hermed opstået.

Vil jeg opleve problemer med 2 "forskellige" slags RAM, eller er det blot et forsøg på at generere et mersalg fra producentens side af?
Forslag til aLternative klodser modtages gerne.

MvH
Mads
Avatar billede jenshansen20 Nybegynder
31. januar 2005 - 19:05 #1
du skal have et ram som er lavet af IBM.....

men jeg turer ikke at sige for meget om det ram du har kigget på, det kan måske virke til di IBM.
Avatar billede 5floor Nybegynder
01. februar 2005 - 16:09 #2
Hej JensHansen20.
Hvilke argumenter er der til grund for valget af Netop IBM-RAM og ikke andre producenter? Er der overhovedet noget der hedder "IBM-RAM", eller deækker det bare over en handelsaftale med anden producent.
Mads
Avatar billede 5floor Nybegynder
07. februar 2005 - 10:49 #3
Hej.
FIk ikke de svar jeg havde håbet på; tager selv points. Ellers tak for hjælpen JensHansen20.
Mads