Avatar billede andersthingholm Nybegynder
31. januar 2005 - 14:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Frisør portal sælges (stadig)

Hej,

X Hej,

http://www.net-frisoeren.dk sælges.

Send en mail til salg@thingholm.dk, hvis det har interesse, eller hvis du ønsker uddybende information.

Alt materiale medfølger (herunder billeder, database, domæner etc.).

Portalen har tidligere været til salg, men ønsket mindstepris blev ikke opnået - 20.000 kr. ekskl. moms. Derfor sættes den til salg igen.

VH

Anders Thingholm

**********************************

Portalen gik i luften primo august 2004, men er endnu ikke blevet markedsført.

Der er pt. været ca. 2.800 besøgende
Der er ca. 6.700 frisører i index'et
Der er foretaget ca. 1.000 søgninger efter frisører
Der er 4 brugere

Booking-systemet er integreret med de enkelte frisører - I kan logge ind med demo/demo for at se alle frisørernes features.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2005 - 14:48 #1
Ser jo fint ud. Men jeg vil dog heller aldrig give 20.000 kr for en siden, som har under 1000 aktive brugere..

4 bruger er jo intet.
Er der nogle saloner der er oprettet ? og følger disse aftaler også med i handlen?
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
31. januar 2005 - 15:43 #2
Aftalerne følger med.

Hvis der var 1.000 brugere, ville siden med de nuværende priser have en årlig omsætning på 588.000 kr. - så var prisen nok ikke så lav :-)
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2005 - 19:11 #3
Okay... jeg troede det var kunderne og ikke frisører du mente.
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. februar 2005 - 17:57 #4
en utrolig flot hjemmeside hvilket program bruger du til at lave billederne ?
ps. jeg er interesseret i siden !
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
15. februar 2005 - 18:35 #5
Hej, billederne har min grafiker lavet i Photoshop
Avatar billede airplay Praktikant
08. juni 2005 - 11:16 #6
Hej Anders
Jeg og min kæreste arbejder med en idé om at skabe en Beauty-portal,
men mangler udvikler/grafiker - kunne du evt. være interesseret,
d.v.s. at jeg vi kommer med idé/forretningsmodel og stor kompetence/erfaring med salg og markedsføring på internet, hvor du leverer udvikling/grafik samt din frisør-portal ?
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
28. juni 2005 - 09:04 #7
lukker igen