Avatar billede wilde Nybegynder
31. januar 2005 - 12:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min sambo med på nettet med bærbar?

Jeg får en logerende i min lejlighed snart. Jeg har selv en stationær pc med adsl fra TDC.
Hun har en bærbar og vil gerne benytte internettet også.

Hvordan kan man sørge for at hun også kommer på samtidigt?
Avatar billede douglas Nybegynder
31. januar 2005 - 12:23 #1
Hvis hun har mulighed for trådløst netværk på den bærbare, ville det være en ide at sætte en router op, som understøtter trådløst netværk. Det er ren fryd, at have internet med hen i sofaen, sengen (og på toilettet?)
Avatar billede kox Nybegynder
31. januar 2005 - 12:24 #2
du/i køber en router. evt med trådløs adgang. veninden skal så have et trådløst netkort hvis det ikke er indbygget i maskinen.
samlet pris fra ca. 600, uden trådløst bliver det et par hundrede kr billigere men så skal i have kabler liggende
Avatar billede reving Nybegynder
31. januar 2005 - 12:25 #3
Den bedste måde at dele en internetforbindelse er at installere
en Router. Se http://www.eksperten.dk/spm/582984
Avatar billede kox Nybegynder
31. januar 2005 - 12:25 #4
arh p.. for langsom, men det er jo mandag
Avatar billede wilde Nybegynder
31. januar 2005 - 16:11 #5
ok. Tak for hjælpen. læg lige et svar:-)
Avatar billede douglas Nybegynder
31. januar 2005 - 17:33 #6
Hvem af os? :)