Avatar billede badazz Novice
31. januar 2005 - 00:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et lille problem

Hejsa..

Når jeg tænder min pda kommer den med en besked:

Notification Error
Cannot Execote \program files\skype for pocket pc\skype.exe

det begyndte efter jeg afsinstallerede skype.

hvordan får jeg det væk??

mvh Brian
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. januar 2005 - 01:16 #1
Klik start | kør, skriv msconfig og tryk enter. På fanebladet start finder du skype og fjerner afkrydsningen.
Efter en genstart burde du ikke få meddelelsen længere.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. januar 2005 - 01:17 #2
Hmm.. jeg var vist lidt hurtig der. Det er jo en pda. Det havde jeg ikke bemærket.
Avatar billede badazz Novice
31. januar 2005 - 01:27 #3
Godt Tonny... endnu engang tak for hjælpen med hijackthis..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. januar 2005 - 01:31 #4
Velbekomme, jeg har så ikke et bud på denne fejl, da mit kendskab til pda'er er (mildt sagt) begrænset.
Avatar billede leifleif Nybegynder
31. januar 2005 - 09:17 #5
Der findes flere programmer, der ikke alene kan vise registringsdatabasen, men hvor der også er mulighed for at søge efter og evnt. rette såvel Keys som Values og Data. Et af dem hedder PHM Registry Editor og kan så hut jeg lige visker findes på www.phm.lu/products . Med dette installeret må det være muligt at finde og fjerne linken til Skype.

Mvh/leif b.
Avatar billede badazz Novice
15. februar 2005 - 01:42 #6
Leif dit svar kunne desværre ikke løse porblemet.. så jeg måtte hardresette.. lukker hermed!