Avatar billede karenfwinkler Nybegynder
30. januar 2005 - 19:57 Der er 2 kommentarer

Manglende guide til internetforbindelse

Vi har fået en computer med Windows 98, forbindelsen til internettet er via en router /antennenet. Forbindelsen fungerede upåklageligt indtil vi downloadede en driver til en HP-printer, herefter kunne vi ikke komme på nettet. Vi har forsøgt at geninstallere Windows 98 og at oprette internetforbindelsen påny men får en meddelelsen "Det lykkedes ikke at indlæse hjælpekomponenten til guiden internetforbindelser". Hvad gør vi??
Avatar billede kenp Novice
30. januar 2005 - 20:29 #1
prøv at afindstallere jeres printer igen eller pil den fra.
Avatar billede hestetyv Nybegynder
31. januar 2005 - 13:45 #2
Opret ny forbindelse til internet, og tast IP, DNS og gateway ind hvis disse ikke automatisk bliver tildelt via DHCP fra routeren.
Alternativt, tjek om exploreren er sat til at ringe op via modemforbindelse, eller er sat til at den aldrig skal ringe op (og derfor skal bruge din internet/LAN forbindelse).
Åben Explorer, vælg funktioner, vælg internetindstillinger, vælg forbindelser, hak af i "ring aldrig op til forbindelse".

Hjælper det ?