Avatar billede pop.dk Nybegynder
30. januar 2005 - 15:21 Der er 2 kommentarer

Dell Inspiron 8100

Mærkelig ting skete med min del idag.

Jeg sag ved min Dell, og så lige pludselig forsvant billedet, så prøve det at slukke den, og starte igen, og Dell logoet kom fram. og forsvant igen, kunne hører at windows starte op som det plejer, altså på lyden, kommer så til at kikke, jeg faktisk kan se mit skrivebord, men meget svagt, kan osse se når jeg kører med musen. nå jeg slukker et par gange, og en gang imellen kan jeg osse se skriveboret i et par sec, helt klart som jeg plejer, og så bliver det samme igen. prøvede så at koble en extern skærm til. og der er ikke noget, det kører som det skal, jeg kan se det hele, og alt køre. på extern skærm. så fingersnild som jeg er, tog jeg og skilte min Dell at, tog grafik kortet ud og isatte det igen, og stikket fra skærm til bundkort, tog jeg osse ud og isatte igen, samt alle stik bag på LCD panelet fik samme tur, men det har ikke hjulpet. Mener ikke det kan være mit LCD panel det noget galt med, da det jo viser billede ganske kort en gang imellen, og mig grafik kort ser jo osse ud til at virke, når jeg kan køre med extern skærm uden problemer.

Hvis der er nogle der har en ide om hvad det kan være, vil jeg meget gerne høre der om.

Venlig hilsen Bo
Avatar billede egonspock Seniormester
30. januar 2005 - 17:45 #1
Du er vist i en forkert kategori. En Dull Inspiron er ikke særligt tynd og alt for kraftfuld til at blive kaldt en tynd klient ;-)
Avatar billede pop.dk Nybegynder
30. januar 2005 - 17:55 #2
Ja Ja, men når nu 80% af dem der er i katagorien, omhandler bærbar computer, så går dette vel an her, men du kan måske fortælle hvor det ellers skal være.

Takket for oplysningen.