Avatar billede sletvar Nybegynder
30. januar 2005 - 14:37 Der er 1 kommentar

Mediaplayer og TweaUI

Jeg er ny i dette fora, og vil blive glad hvis jeg kan få svar på flg.

Jeg er "lidt" træt af Mediaplayer.
Jeg gider f.eks ikke, at den plopper op bare jeg "kigger" på min DVD.
Jeg har derfor fundet TweakUI på Microsoft´s egne sider, og set lidt på sagerne.
Man kan bla i Autoplay-Types vinge autoplay af! Vil det kunne gøres uden videre? (Skal man f.eks være opmærksom på indstillinger i andre programmer såsom SpySweeper?)
længere nede i træet har vi "handlers" og der kan man "edit" forskellige måder hvorpå softwaren skal have magt over tingene!
Man kan her se, at Mediaplayer har total kontrol over DVDén, den kontrol vil jeg gerne minimere så meget jeg nu kan.
Endelig, men ikke mindst! Kan jeg helt smide Mediaplayer på porten (Slette den) og downloade et program (eller flere) som ikke har så meget "tingeltangel" og "farveflimmer" men kun det man skal bruge for at afspille og brænde CDér i alle tilgængelige filformater, og selvfølgelig med en overskuelig brugerflade.

Mvh Michael
Avatar billede sletvar Nybegynder
31. januar 2005 - 11:32 #1
Har jeg placeret dette spørgsmål et forkert sted?
Skal jeg evt. placere spørgsmålet i en anden kategori, og i givet fald hvilken.

Med venlig hilsen
Michael