Avatar billede leekam Nybegynder
29. januar 2005 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbindelsen kobler fra og til

Hej

Jeg har nogle problemer med mit internet. Idag er den begyndt at hoppe af og så logge på igen med det samme. Jeg har en 512/128 ADSK linje hos TDC, har dog opgraderet den til en 1mbit (dette sendte de dog en mail om, først ville ske d.3/2)

Er der nogen, der har en ide om hvad det kan være, og hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2005 - 20:15 #1
Kører du via router? Hvis ja, prøv at resette router (husk at gemme en backup af router indstillinger først)
Avatar billede leekam Nybegynder
29. januar 2005 - 20:56 #2
Nej, jeg kører ikke med router, kører med et standard modem (tror jeg) som hørte med til forbindelsen.
Avatar billede leekam Nybegynder
22. februar 2006 - 14:15 #3
problem løst