Avatar billede janorakel Nybegynder
29. januar 2005 - 11:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler bluetooth keyboard

Er der nogen om kan anbefale et bluetooth keyboard til en Fujitsu-Siemens Pocket Loox 420?
Gerne i Odense området, så jeg kan afhente det med det samme.
Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
31. januar 2005 - 21:36 #1
Ved godt man egentlig ikke må reklamere for andre firmaer - men da du kommer med en direkte forespørgsel om et sted, hvor et BT keyboard kan købes, vil jeg da lige henlede opmærksomheden på følgende site:
http://sapicom.dk/product_info.php?cPath=123_121&products_id=336

Har selv handlet der - og der er fantastisk service! Hvis du bestiller inden halv fire - er det vist - har du varen næste dag (hvis varen altså er på lager self :P)

Well - håber ikke det har stødt noget, at jeg lige smed linket ind... eller må I jo lige skrive til mig.

Mvh. BennyBangkarl
Avatar billede janorakel Nybegynder
02. marts 2005 - 08:35 #2
Tak for hjælpen! Dette keyboard passer dog ikke helt til denne pocketpc. Jeg købte et, som er anmeldt på pocketfreak.dk.