Avatar billede madbott Nybegynder
27. januar 2005 - 15:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

deamon tool og bin fil og cue

hey jeg har deamon tool og et par filer jeg skal finde ud af hvordan man bruger !!! jeg har aldrig brugt det før og jeg er ikke skide go til pc og den slags ting !!! så hvis der er en der kan skære det ud i pap for mig så jeg kan få det til og virke så er der 200 point :o)

ps viste ikke hvor mit ? hørte hjemme derfor er det her !!!
Avatar billede wickedd Juniormester
27. januar 2005 - 15:24 #1
Daemon Tools smider et ikon nede ved uret. Højreklik på det, og vælg "load image file" eller noget i den stil. Derefter vælger du så .cue filen, og så skulle det hele starte op automatisk.
Avatar billede levich Nybegynder
27. januar 2005 - 15:27 #2
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/daemonhelp.php
Du højreklikker på ikonet i nederst til højre på skærmen, sætter antal devices til 1.
Højreklikker igen, vælger "device 0", mount, vælger en cue-fil.
Nu kan du gå ind i stifinder og se et ekstre drev, som indeholder filerne i din bin+cue fil.
Avatar billede madbott Nybegynder
27. januar 2005 - 15:37 #3
tak for det hurtige og gode svar levich
Avatar billede madbott Nybegynder
27. januar 2005 - 15:42 #4
kan du så svare på hvordan jeg giver dug dine point lol det kan jeg heller ike finde ud af rofl
Avatar billede levich Nybegynder
27. januar 2005 - 15:42 #5
Det var da så lidt. Hvis du ønsker at give pointene til mig eller wickedd, skal du oprette en nyt spørgsmål (f.eks. i kategorien "fri debat") og give mig/os point på den måde.
Avatar billede levich Nybegynder
27. januar 2005 - 15:43 #6
Når du har oprette spørgsmålet, venter du på at jeg/vi lægger et svar. Her i denne tråd, har vi kun lagt kommentarer, hvilket der ikke kan gives point til.
Avatar billede levich Nybegynder
27. januar 2005 - 15:45 #7
Du kan jo kalde det nye spørgsmål for "point til levich", f.eks.