Avatar billede bruno1 Novice
27. januar 2005 - 13:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skifte mellem modem/bredbånd

Hejsa jeg har en bærbar computer (win xp) som jeg skifter mellem modem (indbygget) og bredbånd. Problemet er hver gang jeg har været på mit modem og vil på bredbåndet forsøger den altid at ringe op frem for at gå på nettet via bredbåndet. Jeg er nød til at slette opkladsforbindelsen via modem for at få computeren til at forbinde til nettet via mit bredbånd.

Hvordan skifter jeg mellem de to forbindelser lettest?

plz hjælp hurtigt
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2005 - 13:46 #1
du kan gå i internet indstillinger og vælge at den skal kalde op når den ikke finder en netværkstilslutning.
Avatar billede bruno1 Novice
27. januar 2005 - 13:54 #2
når jeg forsøger at gå på nettet skriver den (offline) i explorer browseren og der fremkommer en kasse hvor jeg kan ringe op... jeg ved at der er "hul igennem" på kablet for det er lige taget fra en anden computer der fint logger på
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2005 - 16:30 #3
har du flyttet fluebenet ned så den kun ringer op når den ikke finder netforbindelse? ellers kan du jo bare flytte fluebenet ned i brug altid lan. også smide en genvej til din internet opkobling på skrivebordet, også når du vil på via modem, så ringer du op INDEN du åbner web eller mail.
Avatar billede bruno1 Novice
31. januar 2005 - 15:47 #4
jeps det ser ud til at virke nu!

send et svar så får du points :-)
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2005 - 15:49 #5
.