Avatar billede darkwulf Nybegynder
21. marts 2001 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

script fil

Jeg står i den situation at jeg skal bruge en script fil der gør at den eksekvere følgend kommendoer

export LD_LIBRARY_PATH=/mnt/datadrev/hlserver/hlds_l:$LD_LIBRARY_PATH
her efter skal den skífte til biblioteket /mnt/datadrev/hlserver/hlds_l
og ekseverer kommandoen : ./hlds_run -game cstrike

jeg har prøvet at lave scripts men har ikke kunnet få dem til at funge, hvordan dælen gør man???

Avatar billede top Nybegynder
21. marts 2001 - 16:00 #1
lav en .sh fil og indsæt dine kommandoer (som en dos-bat fil) og kald den med \'sh script.sh\'
dvs:

export LD_LIBRARY_PATH=/mnt/datadrev/hlserver/hlds_l:$LD_LIBRARY_PATH
cd /mnt/datadrev/hlserver/hlds_|
./hlds_run -game cstrike

Avatar billede darkwulf Nybegynder
21. marts 2001 - 16:51 #2
tak for det =]

jeg fatter det bare ikke, jeg havde skrevet nøjagtigt det samme, men om det vil irke nej nej....

da jeg så bare coy pastede virkede det fint..

tak for det
Avatar billede top Nybegynder
21. marts 2001 - 17:01 #3
hmm Now I don\'t get it *G*