Avatar billede dennis_p Nybegynder
26. januar 2005 - 21:35 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Lige et spørgsmål...Hvilket webhotel

Jeg er første gangs webhotel finder !!!!

Jeg har købt et domæne...Nu mangler jeg bare et godt webhotel hvor der er rigtig gode muligheder for forskellige understøttelser af sprog...(Asp, Php, Mysql, Access, osv.)
Avatar billede dennis_p Nybegynder
26. januar 2005 - 21:37 #1
Hvad er forskellen på de platforme, web udbyderne har ??? altså hvad er bedst ???
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. januar 2005 - 21:39 #2
Du kunne jo søge her:
http://www.internetplads.dk/
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
26. januar 2005 - 21:40 #3
jo flere sprog - jo flere services og (u)-stabilitet.

så jeg ville undgå asp + php hvis du alligevel ikke skal bruge det til noget.
De fleste steder kan du senere hen opgraderes
Avatar billede dennis_p Nybegynder
26. januar 2005 - 21:45 #4
Jeg har lavet hjemmesiden i ASP, med access database til....
Avatar billede x-bixi Nybegynder
26. januar 2005 - 21:49 #5
www.acomma.com

Jeg har selv www.bixi.dk liggende der
Avatar billede giang Nybegynder
26. januar 2005 - 21:57 #6
Du kan sikkert også finde et godt webhotel på www.webhostpriser.dk
Avatar billede dennis_p Nybegynder
26. januar 2005 - 22:01 #7
x-bixi:> Skulle der ikke en ordentligt grafisk opfriskning på den hjemmeside :o)

Jeg er ude efter noget der gerne må koste penge, da det skal bruges til virksomheds realeteret hjemmeside hvor der ca. er 200 besøgende om dagen Ca. 10 adgangen...
Avatar billede x-bixi Nybegynder
26. januar 2005 - 22:16 #8
jo, der trænger faktisk til udluftning, og jeg har faktisk et design parat jeg skal bare tage mig sammen til at smide det op :)
Avatar billede jensanders Nybegynder
26. januar 2005 - 22:44 #9
www.surftown.dk har mange faciliteter og 3 billige prisgrupper.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
27. januar 2005 - 17:12 #10
Yanet.dk,Device.dk og Concor.dk
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. januar 2005 - 15:24 #11
jeg kan varmt anbefale www.unitspeed.dk. Jeg har nogle domæne liggende hos dem og jeg er yderst tilfreds med service, support, oppetid mv. Jeg har ikke haft problemer med dem.