Avatar billede jimgordon Nybegynder
26. januar 2005 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mac vs. Win XP

Hvad kan man lave på  en Mac som man ikke kan lave på en Win XP box ?
Avatar billede webdesigner Praktikant
26. januar 2005 - 18:49 #1
hurtiger film redigering kan man på en mac, beder lydprogrammer. hurtiger start af programmerne....

hmm spil på mac er noget for dem der kan vænte :P
Avatar billede egonspock Seniormester
27. januar 2005 - 00:44 #2
Spørgsmålet er lidt fjollet, tænk i: Hvad kan man med en Mercedes som man ikke kan med en Wolfsburg?

Det er begge computere, og de kan ca. det samme. Den ene er bare mere behagelig at bruge end den anden. Og så er der stadig ingen kendte virus til Mac OSX. Og heller ingen Spyware.
Avatar billede egonspock Seniormester
27. januar 2005 - 00:45 #3
hehe, det var ikke Wolfsburg, men Wartburg, jeg tænkte på...
Avatar billede jimgordon Nybegynder
31. januar 2005 - 20:46 #4
>> webdesigner, vil du ogå have point ?