Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. januar 2005 - 14:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stop loop

Jeg er igang med en forholdsvis lille flash animation.

Benytter MX2004 pro. Jeg har fra et andet program en swf-fil som jeg har importeret, og alt kører fint ...bortset fra at jeg ikke kan stoppe loop.

Når jeg afspiller den importerede swf-fil, er der ingen loop i den.

Jeg har selvfølgelig slået loop fra, og har enda indsat "stop()" i den sidste keyframe.

I Dreamweaver har jeg også slået loop fra, på hjemmesiden.

Hvor kan jeg ellers stoppe loopen?
Avatar billede bswo Nybegynder
26. januar 2005 - 14:07 #1
prøv
stop();
i sidste frame
Avatar billede bswo Nybegynder
26. januar 2005 - 14:11 #2
istedet for bare stop()
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. januar 2005 - 14:14 #3
undskyld skrivefejl ....var selvfølgelig med! altså "stop();"
Avatar billede _k Nybegynder
26. januar 2005 - 15:38 #4
Der kører sikkert et loop inde i et mc. Hvis du åbner librariet (ctrl-L) får du en liste med alle mc'er og al grafik i fla'en. Hvis du vælger et mc, kan du se det i det lille vindue for oven. Er der en playknap, kan du trykke på den og se hvad den afspiller. En lidt nemmere måde at finde det rigtige mc på ;o)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. januar 2005 - 16:25 #5
Hvis der er en der har mod ...og tid, har jeg lagt både .fla-filen og .swf-filen ud på nettet.

www.prolight.dk/eksperten/fly-test.swf
www.prolight.dk/eksperten/fly-test.fla
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
30. januar 2005 - 15:56 #6
...ingen gode idéer ????
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. februar 2005 - 21:17 #7
desværre ...jeg havde håbet på en god idé !