Avatar billede skizo_someone Nybegynder
25. januar 2005 - 22:29 Der er 1 løsning

Internet på K700i via blutetooth på pc'en

Hejsan og godaften på eksperten.

Jeg er den heldige ejer af en Sony Ericsson K700i og har ervervet mig en bluetooth dongle til min stationære pc således at disse to enheder kan kommunikere sammen. Mit spørgsmål går så på, om det er muligt at gå på internettet på telefonen via bluetooth og derved bruge min bredbåndsforbindelse som min pc er forbundet til? - og i så fald, hvordan?

Jeg har forgæves søgt rundt på forskellige fora og SE's hjemmeside, så nu håber jeg der her er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede skizo_someone Nybegynder
11. marts 2005 - 18:11 #1
nå ik?