Avatar billede lbknudsen Praktikant
25. januar 2005 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udgående mail.

Jeg har et lille problem, som der forhåbentlig er nogen, der kan hjælpe med.
Min PDA er en 2210 og telefon er T610. Mailudbyder er Orange og teleselskab er Telmore.
Jeg har fået sat telefonen og PDA op, så der nu via bluetooth er adgang til nettet. Jeg kan også godt modtage mail, men der kan ikke sendes. Der kommer to forskellige fejlmeddelser (ikke på samme tid, det er enten den ene eller den anden): 1) Der kan ikke etableres forbindelse til "outgoing mailserver", eller 2) "Email adress is unknown".
Indgående mailserver er sat op til orange (mail.wanadoo.dk), mens udgående er sat til Telmore (smtp.mail.dk). TDC er også afprøvet (mail.tele.dk (med og uden smtp forrest)).
Hvad siger I?
Avatar billede lonepeter Novice
26. januar 2005 - 07:13 #1
Problemet er muligvis at du skal sætte flueben i "outgoing e-mail server requires authentication" i din e-mail setup
Avatar billede lbknudsen Praktikant
03. februar 2005 - 08:13 #2
Lukker
Avatar billede leif Seniormester
03. februar 2005 - 08:16 #3
Hvad var løsningen ?