25. januar 2005 - 11:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nogen der kan lave en hurtig chat?

En hurtig lille LAN chat som er "funktionel"... den skal sendes til alle computere på netværket og man må godt kunne gemme den forrige besked... lidt a la "ICQ" :) programmet på godt kører over Dos's Net send hvis det gør jobbet nemmere :)

/200 point gives for dette... gør man jobbet RIGTIG godt.. kommer der nok 400point på tale :)

//Shinji
25. januar 2005 - 11:43 #1
måske skal det siges at jeg har tænkt mig at bruge det til Lan-parties og på skolen...
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2005 - 11:45 #2
Eftersom du ikke må udlove mere end 200 point skal du ikke regne med at slippe afsted med det :)
25. januar 2005 - 11:53 #3
jo :) han laver først 1. ½del af programmet :)
Og derefter laver han "forbedringer" og det giver 200ekstra... jeg skrev også at hvis det var Rigtig godt :P

//Shinji
Avatar billede repulse Nybegynder
25. januar 2005 - 13:46 #4
det er muligt du skulle prøve at lukke her og oprette spørgsmålet i programmeringsopgaver i stedet for....
25. januar 2005 - 23:08 #5
god ide :)