Avatar billede minipod Nybegynder
24. januar 2005 - 17:32 Der er 6 kommentarer

Hvad er galt i denne kommando

Jeg forsøger at afstallere Windows Media Player. Jeg fandt flg. man kan køre i kør-kommandoen på nettet:

command RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstal

Men når jeg prøver at indtaste det får jeg at vide, at det er en forkert mappe. Hvad skal man taste, når man har et dansk system?
Avatar billede riversen Nybegynder
24. januar 2005 - 17:34 #1
sikker på command skal stå først? og der ikke skal 2 x l i uninstall
Avatar billede arlet Juniormester
24. januar 2005 - 17:38 #2
Hvorfor ikke bare gå ind i start - kontrolpanel - tilføj/fjern programmer - tilføj/fjern windows komponeneter, og så fjerne den derfra.
Avatar billede minipod Nybegynder
24. januar 2005 - 17:41 #3
command skal ikke først og jeg glemte det sidste "l". Men der virker stadig ikke.

arlet: Jeg kan ikke fjerne WMP som du siger...
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2005 - 20:24 #4
command RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

Virker kun hvis du kører Media Player 9 el. lavere versionsnummer.

Men prøv dette:
Søg efter filen Sysoc.inf - åben den i notepad - fjern ordet hide de steder det fremkommer - gem filen igen - gå i tilføj fjern/programmer - klik på Tilføj/Fjern Windows-komponenter - fjern vinge i Windows Media Player.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2005 - 20:25 #5
Og jo - linien der skal stå i start - kør er
command RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

Det HELE skal med.
Avatar billede minipod Nybegynder
24. januar 2005 - 21:03 #6
Hm. Det virker ikke. Selv om jeg har fjernet HIDE, så er det stadig kun banaliteter som at fjerne genvejstaster, der virker i Tilføj/fjern Windows-komponenter.