Avatar billede broholm79 Nybegynder
24. januar 2005 - 13:40 Der er 4 kommentarer

specifikation af trådløs Intel mini PCI kort

Hej

Jeg købte en bærbar computer for 2 år siden, og troede jeg fik nogle gamle RAM med, men det viser sig at være et trådløst mini PCI kort, der ikke passer til min bærbar. Problemet er nu at jeg gerne vil have den solgt, men jeg kan ikke finde nogen information om et sådant kort nogen steder. Her er de SPEC som står på selve kortet:

Intel 802.11b Wireless Single Mini PCI Adapter
model nummer: M3AWEB

Desuden står der et S/N nummer.

På Intels hjemmeside, syntes jeg ikke at kunne taste disse numre ind nogen steder. Det eneste bud, de har er at installere et program der kan afgøre hvad det er. Problemet er at jeg ikke har nogen bærbar at putte den i og defor må henholde mig til de informationer jeg kan læse på selve hardwaren.

Hvilke specifikationer skal jeg skrive for at få den solgt?
Hvad har en evt. køber brug for at vide?
Sidst men ikke mindst, hvad kan jeg tage for den?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede broholm79 Nybegynder
19. april 2009 - 13:00 #1
svar
Avatar billede broholm79 Nybegynder
19. april 2009 - 13:00 #2
svar
Avatar billede broholm79 Nybegynder
19. april 2009 - 13:00 #3
svar
Avatar billede broholm79 Nybegynder
19. april 2009 - 13:00 #4
svar