Avatar billede dull Nybegynder
21. april 1999 - 00:00 Der er 2 kommentarer

POSIX kommandolinie fortolker klasse

Mon ikke der skulle være andre end mig der skulle have haft behov for en klasse til Java applications, der gør fortolkningen af kommandolinieparametre på POSIX format lidt lettere.

Idéen er at have en constructor jeg fodrer med args[] array'et fra main(args[]) således:

public static void main (String args[]) {
  posixargs pargs = new posixargs(args);
...
}

Sidenhen vil jeg kunne skrive posixargs.getparameter("O") of få kommandolinie argumentet retur. Har du en klasse af denne type?

(Posix syntaxen er beskrevet på http://java.sun.com/docs/books/tutorial/essential/attributes/_posix.html)
Avatar billede cvsac Nybegynder
10. april 2001 - 13:11 #1
luk venligst spørgsmålet ..
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
09. oktober 2009 - 13:54 #2
Husk at lukke spørgsmålet