Avatar billede saucer Nybegynder
23. januar 2005 - 15:03 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

Feedback til min hjemmeside.

Hej alle sammen.

Jeg går rundt i en dilema. Det er sådan at jeg ikke er helt sikker på om mit design er nice nok. Jeg ved ikke om jeg skal lave et nyt design eller bare opdateres mit nuværende design så det også kan ses i andre browser ud over IE.

Jeg har prøvet at komme med at par nye forslag men synes ikke at jeg har kunne lave noget som er okay efter min smag.

Lige nu er jeg i gang med min uddannelse som mediegrafiker så hjemmesiden skal frem over bruges som en C.V så virksomheder kan se hvad jeg kan.

Men hvad synes I? Skal jeg går vider med mit nuværende design eller lave noget nyt.

Desin : www.saucer.dk

Nye forslag :
http://www.saucer.dk/v5/
http://www.saucer.dk/v6/news.php

Med venlig hilsen
Saucer
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2005 - 15:10 #1
Må indrømme jeg synes godt om http://www.saucer.dk/v6/news.php
http://www.saucer.dk/v5/ er måske lidt kedelig ellers er det fordi det ikke er færdig endnu?
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. januar 2005 - 15:23 #2
jeg er enig med kalp i at v6 er flot, nogle dejlige farver fremfor at alt skal være blåt.

Jeg bliver dog forvirret af at det ligner en pigesiluet og så vidt jeg kan forstå er du en dreng.
I og med det er et CV/ personlig side, vil jeg straks forbinde siluetten med personen bag siden.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
23. januar 2005 - 15:50 #3
Du par fat i noget fedt i v6, men baggrunden i v6 passer slet ikke ind. Den er slet ikke stil ren som alt andet i v6 er. Skal fjernes efter min mening.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2005 - 16:03 #4
Jeg er enig med der andre.. v6 er rigtig fed.. men der mangler et eller andet.. "kan ikke sætte ord på det.. "  10+ ud af 13 :)
Avatar billede saucer Nybegynder
23. januar 2005 - 19:12 #5
Jep jeg er en dreng :) Og ja jeg har selvt tænkt på om det ikke ville være bedrer at blacere en dreng som siluet. Jeg kører også med 3 siluetter på www.saucer.dk hvor en af dem er en dreng. Men det skal jeg nok lige se på.

Men i synes alle sammen at jeg skal droppe det nuværende design og arbejde vider med V6 eller hvad ?
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2005 - 19:17 #6
Jeg synes i hvertfald v6 kan blive rigtig flot hvis du arbejder videre på det:)
Avatar billede krokohunter Nybegynder
24. januar 2005 - 12:52 #7
Jeg vil nu ikke steffansteffan helt ret i hans udsagn om baggrunden i v6. Jeg synes den passer meget godt med designet.

Jeg er faktisk mest til dit nuværende design. Jeg kan også godt li' v6, men jeg ser som sådan ikke nogen grund til at give sitet nyt design. Jeg ville hellere arbejde med accessibilitien, og få siden optimeret til alle browsere og platforme.

Blot min beskedne mening.
Held og lykke med uddannelsen.

/Niels
Avatar billede saucer Nybegynder
25. januar 2005 - 21:59 #8
Well kan i ikke alle sammen smide et svar så jeg kan sende points ud
Avatar billede kalp Novice
25. januar 2005 - 22:03 #9
Of course:)
Avatar billede krokohunter Nybegynder
26. januar 2005 - 07:56 #10
takker og bukker

/Niels
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2005 - 13:04 #11
svar :D
Avatar billede saucer Nybegynder
26. januar 2005 - 13:24 #12
triple-x  >> Kom igen :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2005 - 13:27 #13
ja okay prøver da bare igen så :D
Avatar billede saucer Nybegynder
26. januar 2005 - 13:28 #14
:)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2005 - 13:30 #15
takker for point :)
Avatar billede saucer Nybegynder
26. januar 2005 - 13:31 #16
Selv tak